Apa Uniknya Mesin Kangen?

Jawapan :

Antara keunikan dan kelebihannya ialah:

  1. Produk internasional dan sudah dikenali di peringkat global termasuk di Eropah, USA, Dubai, India, Australia dan lain-lain.
  2. Produk dari Jepun dan perniagaan ini sudah melebihi 40 tahun.
  3. Mesinnya menghasilkan 5 jenis air. Air untuk minuman, air untuk kecantikan, air bersih, air berfungsi anti septik dan air untuk mencuci sayur2an dan buah2an dari racun.
  4. SIRIM Malaysia juga telah meluluskan stadard tertentu dan  membenarkan untuk diedarkan di Malaysia. Cuma elakkan declare air ini menyembuhkan penyakit. Air kangen bukan ubat.
  5. Mesin ini adalah produk berfungsi untuk membantu kesihatan diri dan kecantikan.
  6. Dengan memiliki mesin ini secara sah anda boleh memohon id untuk menjadi pengedar bebas dan bukan wajib. Boleh menjana pendapatan pula.
  7. Mesin kangen bukan penapis air tetapi ia adalah mesin. Jika penapis pasti menghasilkan satu jenis air sahaja. Namun mesin ini menghasilkan 5 jenis air.
  8. Berdasarkan pengalaman saya memiliki mesin ini sejak 2016... amalan bersedekah air sihat ini amat bermakna kepada saya, keluarga, jiran2 dan sahabat2.  Tetamu jauh datang ke rumah... kita berkongsi air minum yang bersih dan menyegarkan untuk mereka bawa pulang. Termasuk yang berpangkat dato' dan datin. Itu yang syoknya. Alhamdulillah.
  9. Mesin dijangka tahan 15-25 tahun jika dijaga dan diservis dengan elok.
  10. Hanya yang pernah memanfaatkan mesin ini secara positif akan dapat merasa kebaikannya.
  11. Pesanan saya milikilah mesin ini setelah dikaji dulu dalam online, cuba minum dulu selama 21 hari 2-3 liter setiap hari dan  tanya pendapat ramai orang.  Biasanya tempoh 6 bulan mereka akan memilikinya. Minta persetujuan pasangan dan anak-anak anda. Selidik betul-betul. Faham dulu sebelum memiliknya. Boleh panggil kami atau mana2 pengedar sah yang anda kenali dan yakini untuk buat home demo keunikan air ini dan tanya apa saja. 
Ingin tahu lebih lanjut boleh whatsapp kami 011-20979928 / 019-4577765.

#kangenwatermalaysia
#kangenwatersepang
#kmshasanah
#koperasi-ukhuwah
#koperasi-koswip
#bankrakyatkadkredit
#cimbkadkredit
# bankislam-kadkredittanpainterst
#publicbank-kadkredittanpainterst
#citibank-kadkredittanpainterst
#rhbbank-kadkredittanpeinterst
#kad-kredit-tanpa-interest

Change your waterChange your life.



Comments

Popular Posts