Bagaimana Cara Mengubah Gaya Hidup Sihat Apabila Memiliki Mesin Kangen?

Jawapan:

Jawapan ini berdasarkan pengalaman sendiri setelah memilki mesin SD501 (2016) dan K8 (2019):
  1. Apabila anda telah memiliki mesin kangen dan mengamalkan minum air ini 2-3 liter setiap hari selama 21 hari ke atas secara istiqamah... Insyaallah anda akan terasa lebih segar.
  2. Berdasarkan pengalaman saya, ketagihan gula putih semakin berkurang. Badan semakin segar.
  3. Mudah tidur malam. Ini yang best... Any time boleh tidur. 
  4. Mudah bangun tidur terutama anak-anak ke sekolah.
  5. Boleh berkongsi air ini kepada ahli keluarga dan jiran yang memerlukan. 90% akan gembira apabila menerima hadiah ini.
  6. Gembira dan ceria apabila memaksima cara penggunaan mesin ini. Mesin ini boleh menghasilkan 5 jenis air yang berbeza: beauty water, clean water, kangen water, anti septik dan air untuk cuci buah2an dan sayur2an dari racun dan bahan kimia.
  7. Kebanyakan pelanggan memiliki mesin ini daripada kami setelah mereka kaji sendiri secara online dalam fb dan google search dan didorong ahli keluarga sendiri.
  8. Apabila anda google search dalam internet atau fb tentang mesin ini... pasti anda akan terjumpa pandangan pro dan kontra. Anggaplah ini sebagai kematangan berfikir pengguna yang hebat. Kita lah yang perlu teliti mana yang terbaik.
  9. Saya tidak taksub dengan mesin kangen. Jika ada produk yang lebih bermanfaat daripada mesin kangen untuk gaya hidup sihat... saya juga akan memilikinya. 

#kangenwatermalaysia
#gayahidupsihat

Comments

Popular Posts