Berdasarkan Pengalaman, Bila Detik Individu Menbuat Keputusan Memiliki Mesin Kangen?

Jawapan:

Berdasarkan pengalaman sendiri dan pelanggan kami:
  1. Jika saya sendiri bermula daripada gerak hati apabila terbaca perkataan air kangen... apa itu air kangen? Dari situ saya mencari distributer untuk minta datang ke klinik isteri saya membuat penerangan apa itu air kangen dan mereka datang membuat demo keunikan air ini dan bahaya air berkarbonat yang tinggi gula.
  2. Ada pelanggan kami mengkaji sendiri air kangen pro dan kontra selama 6 bulan sebelum memiliki mesin yang magic ini.
  3. Ada pelanggan tertarik apabila pemilik mesin suka bersedekah air ini kepada ramai orang. Dari situ dia terdetik untuk mengkaji dan memilikinya.
  4. Ada pelanggan berminat memiliki apabila beberapa ahli keluarga yang pernah meminum air sihat ini mencadangkan makciknya memiliki mesin kangen.
  5. Ada pelanggan mengamalkan air kangen selama 4 bulan dan yakin kebaikan. Akhirnya, terus membuat keputusan memiliki mesin kangen SD501 atau K8.
  6. Ada pelanggan tertarik memiliki mesin dengan personaliti kami yang sudah dikenali dan jujur serta tiada memaksa.
  7. Ada pelanggan tertarik memiliki mesin setelah melihat home demo santai-santai di premis kediaman dan tanpa unsur paksaan.
  8. Ada pelanggan tertarik memiliki mesin apabila kami aktif mengadakan event dan hadir event berkaitan gaya hidup sihat.
  9. Lazimnya, jika lelaki yang memiliki mesin ini - terdiri  daripada kelompok yang menghadapi masalah gout, darah tinggi, masalah jantung dan kolestrol. (Nota penting: air kangen bukan ubat ye... tapi hanya air minuman yang bersih dan menyegarkan )
  10. Jika wanita, lazimnya menghadapi masalah migrain, sukar tidur malam, kencing manis, ulser mulut dan kanser.
  11. Ada juga memiliki mesin apabila disyorkan minum air kangen oleh tukang urut sedangkan kami sendiri pun tidak mengenali mereka... ha..ha!
  12. Ada pelanggan tertarik memiliki mesin apabila ada tawaran dengan menggunakan kad kredit terpilih tanpa interest dalam tempoh sehingga 24 bulan dan 36 bulan.
  13. Dan terbaru... ada pelanggan tertarik memiliki mesin apabila ada tawaran pembiayaan selama 10 tahun seperti Koperasi Ukhuwah dan lain-lain. Bayaran hanya rm 2xx sebulan tanpa deposit. Lazimnya koperasi Ukhuwah untuk kakitangan kerajaan dan GLC.
Kejujuran Diutamakan.

#kangenwatermalaysia
#gayahidupsihat
#teknologi
#pelaburankesihatan
#pengalamanmemilikimesin

Comments

Popular Posts