Apakah Psikologi Bakal Pemilik Mesin Kangen?

Berdasarkan pengalaman bisnes ini sejak 2016 - 2021:
  1. Lazimnya golongan yang pernah minum air kangen dan yakin manfaatnya akan miliki mesin ini dengan yakin.
  2. Mereka disyorkan pihak ketiga untuk memiliki mesin. Mereka yang bukan memiliki kepentingan dengan kami. Mereka ikhlas mencadangkannya.
  3. Individu yang datang ke premis kedai kami dengan tertib dan tidak bercakap banyak atau banyak komen... ha..ha! Dengar macam kelakar. 
  4. Apabila isteri setuju... suami ikut sahaja. 
  5. Ada yang mengkaji pro dan kontra selama 6 bulan... baru install mesin!! Baru puas hati alhamdulillah.
  6. Ada yang dah lama miliki mesin dan akan update yang lebih terkini mesin seperti K8 atau datang buat servis deep cleaning tahunan.
  7. Ada juga yang memiliki mesin ini kerana nak lebih sihat dan bantu orang lain yang sedang sakit terutama ahli keluarga yang sakit dan jiran.
  8. Ada juga yang memiliki mesin kerana dapat tahu bahawa banyak hospital di Jepun menggunakan mesin ini untuk pesakit mereka.
  9. Lebih ramai wanita daripada lelaki yang peka keunikan mesin ini, khasnya untuk awet muda atau untuk kecantikan kulit dan wajah.
  10. Kami syorkan segera miliki mesin unik ini samada dengan kami atau orang lain. No problem! Ikhlas kami katakan... mesin ini adalah dapat membantu anda menyelesaikan masalah kesihatan diri dan keluarga. Namun ia bukan ubat!
019-4577765
011-20979928

Catatan ringkas.

#kangenwatermalaysia
#kangenwatersepang
#beranikeranabenar
#kejujurandiutamakan

Comments

Popular Posts