Refleksi Mahalkah Mesin Kangen?

Hello readers, 
selamat berhujung minggu. Apa khabar semua? Kami doakan yang terbaik untuk anda.

Sudah 6 tahun kami memiliki mesin Leveluk SD501 dan yang terkini ialah Leveluk K8. Pandangan kami berdasarkan pengalaman memilikinya sebagai pengguna sepenuhnya. Bukan 'bias' atas dasar kempen niaga... Pandangan ikhlas sebagai pengguna.

Jawapan ringkas dan mudah ialah mesin ini bukan mahal dan bukan murah. Tetapi ia b.e.r.b.a.l.o.i!! Mana ada di dunia ini 'mesin yang high berteknologi tinggi' tapi murah harganya! Teringat kata-kata Master Sifo Saiful Mualim juara dunia bisnes kangen 2016 di USA.

Kami team KMS Hasanah cuba berikan 11 alasan kenapa mesin ini berbaloi dan perlu dimiliki (pengalaman pribadi) :
  1. Hari-hari minum air kangen. Minum dengan penuh nikmat. Kurang ketagihan gula putih! Pelik kan bunyinya? Yang pelik lagi ada pengguna  hilang ketagihan rokok! Lagi pelik...
  2. Alhamdulillah penyakit ulser mulut hilang 95%!. Testimoni diri sendiri. Call 011-20979928. Ingat ye... air kangen bukan ubat!! Tak percaya? Boleh cuba sendiri... hari2 minum air ioniser ini 2-3 liter setiap hari. Kami beri percuma aje kalau nak cuba 21 hari utk yg kena ulser mulut. Ha..ha. 
  3. Pelaburan kesihatan. Anggap miliki mesin ini sebagai satu pelaburan gaya hidup sihat. Kita jimat kos untuk ke klinik dan hospital. Bahkan di klinik isteri pun ada mesin ini untuk staf dan keluarga minum secara percuma. Pemasangan mesin ini di klinik isteri sejak 2018... 4 tahun yang lepas.
  4. Kita membeli alat teknologi canggih untuk menghasilkan air kesihatan, bukan semata-mata penapis air biasa-biasa! Betul. Ini hakikatnya.
  5.  Mahal atau murah adalah subjektif. Mahal jika kita menganggap mesin itu penapis air! Murah dan berbaloi apabila kita percaya, yakin dan ramai yang mencadangkan supaya memilikinya. Kebetulan pada masa itu kita sedang mengalami penyakit kronik.
  6. Mesin ini boleh buat duit! Pelik juga bunyinya! Dengan syarat memilikinya secara sah dan berdaftar. Bukan cari di tengah jalan atau tak tahu penjualnya yang sah. Nak tahu? pm kami 019-4577765 atau 011-20979928.
  7. Tiga kualiti air kangen. Airnya halus atau micro cluster. Kedua, anti oksida membuang toksid dalam badan. Ketiga, Airnya alkalise semulajadi untuk diminum. Musim covid-19 pun ramai yang tercari-cari air kangen! Air yang banyak oksigen dan anti oksida tinggi. 
  8. Mesin ini jenama antarabangsa. Bukan 'kaleng-kaleng!' Tak percaya? Cuba search google perkataan kangen water atau enagic internasional.
  9. Pengalaman pengguna terlalu banyak di seluruh dunia dan juga nusantara. Malaysia, Brunai, Singapura, Thailand, Indonesia, Dubai, India Australia, USA dll pun dah ada cawangannya.
  10. Kepuasan pemilik mesin. Ini yang paling penting. 15-25 tahun tempoh jangka hayat mesin jika diservis dan dijaga dengan baik. Family gaya hidup sihat. Jimat kos ke kilnik atau hospital. 
  11. Berdasarkan pengalaman KMS Hasanah yang memiliki premis kedai mesin kangen di no 4, jln Seroja 6, Taman Seroja, Bandar Baru Salak Tinggi sejak 2016... berasa tenang dan amat gembira apabila ramai customer berkongsi detik-detik kegembiraan setelah memiliki mesin ini untuk sekeluarga. Ada yang berpangkat dato' dan datin, kakitangan kerajaan dan swasta, usahawan yang ada masalah gout dan darah tinggi. Yang best lagi... ada makcik dari kampung Bukit Changgang beli secara cash lagi! Subhanallah.

Kami menyarankan sapa-sapa yang ada peluang memiliki mesin ini... beli lah. Tak semestinya beli dengan kami. Kami hanya pencetus idea untuk anda. 

Langkah awal try minum air ini dulu beberap minggu kemudian kaji dan kaji. Tanya ramai orang yang memiliki mesin ini. Kaji dalam internet pro dan kontra. Cuba hadir event2 yang dibuat oleh leader2 hebat dan syarikat Enagic. Sekarang lagi mudah..
 event hanya online dari rumah sahaja.

NOTA: Agent berdaftar Enagic ada di seluruh dunia termasuk Brunai, Malaysia, Singapura, Indonesis dan lain-lain. Cari dan pilih mana yang sesuai dan serasi dengan anda.

#kangenwatermalaysia
#kmshasanah
#hargaberbaloi
#gayahidupsihat
#jimatwang
#pelaburankesihatan
#15-25tahun
#pastikan-mesin-ori



Comments

Popular Posts