Kangen Sana-Sini Minggu Ini

BERITA BERGAMBAR





💦💦💦
*JDT KANGEN TOUR*
Alhamdulillah dapat melaksanakan *program yg ke 6 JKT iaitu Program Derma Darah Perdana di IPK JB* yg disertai oleh group Scifu Uda dan sis Salina. Tahniah kpd JDT team yg mendapat Prospek dan Kangen User yg berkualiti utk menjadi business partner di masa akn dtg insha Allah 💪💪💪



Alhamdulillah… Selesai bantu bznz partner Hj Hakim & Mr. Manjit demo & install Kangen Machine K8 di rumah Lawyer, Mr. Sudesh & wife di Parit Buntar.


Alhamdulillah...satu keluarga lagi telah memilih gaya hidup sihat bersama Kangen Water. Insya Allah mereka dan keluarga akan mendapat manfaat darinya.


*JDT Kangen Tour*
Alhamdulillah dapat selesaikan program ke 4 hari ini di Felda Adila, Penawar, Pengerang. Membantu Ckg Fizah utk demo & beri penerangan ciri2 air kpd saudara mara di Felda. Insha Allah akn ada beberapa mesin close. Mari kita teruskan misi kita dlm mencari bznz partners insha Allah...💪💪💪



Terima kasih semua rakan-rakan group kangen water Malaysia. Usaha yang mulia membantu masyarakat menjadi lebih sihat. IKHLAS DARIPADA KMS HASANAH.








Comments

Popular Posts