Betul ke mahal mesin Kangen nih?

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
*NANTI..NANTI DULU! Jng Scroll lagi.. baca jap 3 min je*

*Betul ke mahal mesin Kangen nih?*

*Apa beza kangen water nih?*
Ianya BUKAN Water Filter atau Penapis air biasa yg tujuannya menghasilkan *AIR BERSIH* yg sebahagian daripadanya menghasilkan air yang tidak bermineral.

Kangen water adalah Water Ioniser yg menghasilkan *AIR SIHAT* yg mempunyai ciri kesihatan iaitu beranti oksidan, berkluster halus dan beralkali berioin.

*Bagaimana dng jangka hayatnya?*

*Jangka hayat mesin kangen adalah 25 tahun.* Maknanya untuk penggunaan 5 Penapis air selama 25 tahun bersamaan satu mesin kangen sahaja. Tentulah berbaloi2 dapat AIR SIHAT dan Life Cycle Cost yg jauh rendah.

*Susah ke nak service mesin kangen?*
Mesin sebesar laptop teknologi Japan ni tak perlu pun tunggu Technician pasang atau selenggara. Bole je buka pasang kemana2 kita mahu dan selenggara sendiri kerana mesin ini *bercakap* bagi tau dan mesin kangen ni punya AUTO dan MANual cleaning sekali.


*Apa saya dapat dari mesin kangen nih?*

Ada *5 jenis AIR* utk semua aspek kehidupan. Ada *alkali berion* utk diminum, ada *beauty water* utk kecantikan pertumbuhan sel kulit, ada *Air Bersih* utk minuman biasa, ada *Antiseptik* sbg sanitizer utk membunuh bakteria dan ada *high alkaline* utk membuang racun serangga dan utk segala macam pembersihan.

*Apa nilai tambah yg saya dapat dari mesin nih?*

Seperti ada *DOKTOR* di rumah. Air kangen membantu menguatkan sistem pertahanan badan utk mengelakkan dari mendapat penyakit. Tak percaya?? tanya mereka yg sudah miliki mesin kanhen selama setahun lebih, berapa kali kluarga mereka ke hospital dan klinik

Seperti ada *BEAUTY CENTRE* dirumah kerana kita boleh hasilkan beauty set yg water based tanpa chemical iaitu Cleanser, Antiseptik dan beauty water. ko hado?😅

Seperti ada *Pharmacy* yg menghasilkan Sanitizer, atau antiseptik yg sama taraf dng Hypoclorous acid yg digunakan di hospital Japan utk membasmi bakteria dan kuman. Tak perlu lagi beli Sanitizer chemical based dirumah. Bijak kan?

Seperti ada *Gudang Air* utk kita Infaq dan bersedekah sepanjang masa. Sedekah paling baik adalah sedekah air. Betulkan?

Seperti *mesin ATM* yang boleh menjana pendapatan utk OWNER mesin yg mahu hasilkan pendapatan tinggi. Yang dah banyak duit tepuk dada tanya selera. Business sistem yg syariah compliance boleh menghasilkan pendapatan jutaan ringgit, boleh diwarisi anak dan bole dapat income tetap(pencen) sepanjang hayat. Bisnes Network Marketing mana yg ada camni?

*Camna cara pembayaran?*

*Ada tujuh cara* termasuk Cash untuk membiayai pembelian mesin. Penat nak tulis. Message je distributor kita nanti mereka *CONSULT* kita cara mana yg paling sesuai utk bayar. Best kan?

*Mampu ke saya bayar?*

Belanja beli air botol (drinking, cordial, soda) utk satu keluarga 5 orang pun dah RM400 sebulan. Bayar penapis air dalam rm90-190 sebulan. Total dah rm500 sebulan. Tentulah mampu kan sebab dengan rm380- rm500 sebulan sudah boleh memiliki mesin kangen. Yg best tak perlu beli air botol dah dan tak perlu sewa penapis air setiap 5 tahun. Takut bayar penalti penapis air? Hubungi je distributor kangen. mereka ada cara terbaik hehehe

*Dimana kita lihat Nilai Kesihatan?*

Kita boleh membeli kereta berbiji2, rumah berbuah2, handphone beribu riban, melancong beribu riban... yg katanya keperluan asas *kenapa masih berkira2 untuk memiliki mesin AIR SIHAT?*. Bukankah Kesihatan juga keperluan asas? Apakah kita mau menunggu ahli keluarga mendapat sakit baru nak memiliki mesin? Bukankah mencegah lebih baik dari memiliki?

*Ok lah. ni je yg saya mampu kongsikan secara jujur & ikhlas. Saya just nak ajak utk dapat SIHAT BADAN, SIHAT ROHANI dan SIHAT KEEWANGAN dengan izin Allah.*

*Jom sahabat...bertindaklah sekarang kerana esuk belum tentu kita sihat lagi spt hari ini..*

*MSSM DEC 21*
*Dah 7 tahun berkangen dan semakin seronok berkangen setiap hari..jom join saya santai2 mencari TRUE HEALTH*

Comments

Popular Posts