Aset Semasa Gaya Hidup Orang Sihat?

💦💦💦
*Apa kita dapat bila upgrade kpd mesin K8?*

Ada yg bertanya knp nak perlu 2 mesin kangen dirumah bila dah upgrade ke K8?

1. Utk pembelian mesin K8 yg baru, *pembeli akan memiliki satu lagi NEW ID sbg Global Independent Disteibutor.* ID ini bole kita beri pada pasangan kita utk buat bisnes bersama2 atau utk utk diwariskan kpd anak suatu hari nanti. Miliki ID kangen spt miliki Company yg wujud selamanya. Tiada bisnes lain spt ini.

2. Mesin yg terdahulu (SD atau Jnr2) boleh kita berikan kpd ibu bapa atau adik beradik. Jika semuanya dah ada bolehlah berikan kpd saudara mara.

*Bayangkan mesin yg jangka hayat 25 tahun ini terus beroperasi mengalirkan AIR SIHAT kpd pemakai baru. Sudah tentu pahala mengalir berterusan bertahun2 apatah lagi jika ia memberi manfaat kpd ramai dari pemberian yg ikhlas..*

3. *Mesin Kangen memberi impak kesihatan yg lebih cepat dan pantas* dng ciri air yg sangat halus dan anti oksidan tinggi boleh mencapai sehingga spt 30biji fresh orange juice (-1200mv) bagi setiap gelas kangen water fresh.

Utk beramal, berbakti dan beribadah kita perlu lebih sihat kerana tanpa kesihatan yg baik kita punya kekangan utk bantu org lain.

*Inilah ASET berharga setelah kita bertungkus lumus mencari rezki utk diri dan keluarga. Sudah tentu kita layak utk melayani diri kita dng AIR SIHAT dan yang terbaik..*

*MSSM*



Comments

Popular Posts