Perjalanan Bisnes Kangen Water di Malaysia

*Semakin ramai inginkan kangen ionized water... kenapa ye?*

🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
*Kangen Water Journey di Msia..*

*2012 - 2017 - Fasa 1 Pengenalan*

Jangka masa kita diserang disetiap sudut kerana kita membawa revolusi AIR SIHAT. Pesaing amat gerun. Kita diserang di media2, di Parlimen dan oleh KSU KKM sendiri kerana dipergunakan. Alhamdulillah THE TRUTH PREVAILED..

*2018 - 2022 - Fasa 2 Pembezaan (Differentiation)*

Masyarakat sudah mula membezakan apakah perbezaan Water Filter (Air Bersih) dan Water Ioniser (Air Sihat). Ramai yg sudah mendengar atau sudah minum tapi masih ramai yg belum melihat demo serta ciri2 air. Pemahaman dan penyebaran kpd masyarakat semakin cepat dng serangan Virus Covid 19. Terbukti air kangen membantu ramai utk menguatkan sistem pertahanan dan memulihkan dari serangan Alhamdulillah. KKM artikel sendiri menyarankan masyarakat minum air hydrogen rich water. 

*2024- 2028 - Fasa 3 Kematangan*

Kangen Water menjadi BENCHMARK atau PENANDA ARAS mesin AIR SIHAT atau Water Ioniser. Tiada banyak lagi persoalan harga mahal atau murah kerana masyarakat mula mengetahui dan melihat NILAI TAMBAH mesin kangen. Mereka tahu sebagaimana mereka membezakan BMW dan Proton.

*2028 dan seterusnya - Fasa 4 Keunggulan peralatan rumah (Household name)*

Fasa dimana Kangen Water berada di kedudukannya sbg Premium Water Machine.

*Jom rakan2 semua jng ketinggalan kerana market share di Malaysia akan semakin bertambah kerana pemahaman dan keberkesanan air Kangen yg semakin mantap Insha Allah. Ketika itu ramai yg akan mencari Kangen Water.*

*Rugilah kita jika tidak turut serta dari sekarang..*

 Enagic sudah menggungguli 35% pasaran Water Ioniser dunia. Sudah tentu pasaran di Msia akan lebih baik kerana tiada pesaing water ioniser lain yg menonjol.. 

Menjadi Enagic Global Distributor akan melayakkan kita memasarkan seluruh Dunia. Enagic baru mempunyai 23 Enagic offices seluruh dunia. 

*Kalau bukan kita siapa lagi*
*Kalau bukan kangen apa lagi*
*Kalau bukan sekarang bila lagi*

*MSSM Top Gun*

Comments

Popular Posts