Pandangan Peribadi Berdasarkan Pemerhatian

✍️✍️✍️✍️

Sahabat, tahukah anda siapakah antara pesakit yang selalu minum air ionser dari mesin kangen? Berdasarkan pemerhatian individu yang minum atau segera memiliki mesin kangen :

A) WANITA:
- Migrain
- Gerd
- Untuk awet muda
- kencing manis
- fibroid
- kanser payu dara

B) LELAKI:
- Kolestrol
- Gout
- Jantung
- Gerd
- Darah tinggi
- Prostate
- Batu Karang
- masalah sihir

C) KANAK-KANAK
- Susah bangun pagi
- penyakit kulit
- Lembap otak

NOTA:
  1.  Kangen water bukan ubat. Air ini bukan menyembuhkan. Ia hanya air bersih dan sihat untuk diminum.
  2. Mesin Leveluk K8 yang terbaik dan terkini dari sudut anti oksidan yg dihasilkan dan Leveluk SD501 yang paling senior produk mesin kangen sudah lebih 20 tahun. 
  3. Mesin kangen bukan penapis air ye... Ia lebih berfungsi sebagai mesin ioniser water. Jangan bezakan harga dgn penapis air.
  4. Berdasarkan pengalaman pribadi, apabila anda memiliki mesin ini pasti anda jimat wang dan masa untuk ke klinik dan hospital. Cuba tanya pemilik2nya. Ha..ha.
  5. Bekas PM dari Kedah dan bekas menteri kewangan dari Kelantan pun telah memiliki mesin ini sekarang.
  6. Saya difahamkan tahun depan 2023 mesin ioniser water lebih popular menjadi buah mulut warga Malaysia. Berbanding tahun 2016-2017 menjadi bahan sinis bagi sesetengah masyarakat berpendidikan tinggi.
  7. Jangka hayat mesin ini lebih 20 tahun jika dijaga dan diservis dengan baik. Sebab itu dia tidak berkonsepkan ada sejuk panas.
  8. Dalam masa terdekat cawangan terbaru ialah di England dan Turki. Antara cawangan kangen ialah di USA, Kanada, Dubai, India, Singapura, Malaysia (2013) berpusat di Mid Valley, Brunai, Indonesia, Australia, Vietnam, Thailand dan lain-lain.
  9. Memiliki mesin kangen perlu melalui agent yang sah. Kelebihannya mesin dijamin 5 tahun dan boleh mendapat id yang sah. Berminat contact 011-20979928.
  10. Memiliki mesin melalui agent yang sah "first hand" seolah-olah anda memiliki sistem francais bisnes sehingga ke anak cucu walau pun tak aktif dan boleh diwarisi.
  11. Jika dimaksima cara guna mesin anda boleh memperbanyaakan pahala sedekah air sihat ini kepada pesakit-pesakit.
  12. Mesin ini boleh menghasilkan 5 jenis air iaitu utk diminum (pH 8.5-9.5), beauty water (pH 5.5-6.0), clean water (pH 7.0), anti septik (pH 2.5) dan strong alkaline water pH 11.5) untuk cuci buah dan sayur-sayuran dari racun.
  13. Ada mesin ioniser special untuk ladang sayuran atau ternakan iaitu Super SD 501. Jenis mesin ini juga digunakan untuk di hospital atau kilang atau restoran.
  14. Dengan mesin ini juga anda boleh menghasilkan produk kecantikan 3in1. Untuk spray dimuka daripada jerawat dan jeragat.
  15. Orientasi bisnes ini berfokus kepada jualan mesin, dan bukan jual airnya.
  16. Syarikat Enagic yang menjadi pemilik mesin ini tidak memiliki hutang atau sifar hutang syarikat. Sudah 48 tahun beropersi (1974-2022) berpusat di Okinawa, Jepun.
  17. Anda boleh membuat e-loan tanpa interst dan tanpa penjamin untuk memiliki mesin ini. Dengan syarat bersih daripada CTOS. Berminat contact 011-20979928.
  18. Selain mesin kangen. syarikat Enagic juga menghasilkan produk ukon berasaskan kunyit atau tumeric dll dalam bentuk kapsul.
  19. Juga Enagic menghasilkan filter Anespa DX untuk home spa kecantikan kulit atau kulit yang bermasalah.
  20. Saya sarankan miliki mesin ini selepas anda mengkaji, minum air sihat ini dulu 'test' 21 hari dengan kadar 2-3 liter sehari, lihat demo dan tanya apa saja. Apabila faham dan yakin maka barulah memilikinya. Pilih yang terkini iaitu Leveluk K8.
Terima kasih.

KMS HASANAH ENTERPRISE
011-2097-9928




Comments

Popular Posts