Aktiviti Hari Ini Install Mesin Leveluk K8

Tahniah kepada keluarga Encik Ukkim dan keluarga di Taman Mawar Fasa C, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Selangor kerana memiliki hari ini mesin yang canggih dan superb. Leveluk K8. Pilihan terbaik di kalangan mesin kangen. Anti oksidant lebih tinggi dan air lebih halus molekulnya.

Memiliki mesin Leveluk K8 hari ini dan esok menyambut puasa Ramadhan yang mulia. Pasti ada kelainan puasa tahun ini dan gaya hidup sihat. Kami yakin gaya hidup sihat family anda akan terasa perubahan. Jimat kos ke klinik dan hospital. Kenapa ya? Hanya pengamalnya sahaja yang tahu terutama pemilik mesin kangen water.

Memiliki mesin Leveluk K8 dan lain-lain kerana melihat value atau nilainya. Produk dijamin 5 tahun. Dijangka tahan lebih 20 tahun jika dijaga dan diservis dengan baik. Servis deep cleaning hanya 6 bulan atau setahun sekali bergantung kepada penggunaannya.

Kami berpengalaman memiliki dan install mesin yang superb ini sudah 7 tahun (2016-2022). Jika ingin memilikinya... jangan terus membeli!! Kaji dulu ya... Jom mai jumpa kami dengan temujanji. Lihat demo secara saintifik dan boleh tanya apa saja tentang air ini dan mesinnya. Kejujuran diutamakan. Kami share air kangen percuma 10 liter untuk cuba. Amal minum 2-3 liter setiap hari dan lihat kesannya 21 hari.

#kangenwatermalaysia
#levelukK8
#selamatberpuasaesok
#kangenwatersepang
#value





Change your water,
Change your life. Insha Allah.


Comments

Popular Posts