Belajar Berfikir Di Luar Kotak

Panduan Kepada Bakal Pemilik Mesin Yang Superb Ini:
  1. Ramai orang fokus kepada berapa harga mesin ini? Tetapi kita fikir berapa nilainya atau "value" kepada kesihatan diri, pasangan dan ibu bapa yang telah tua?
  2. Ramai orang fikir nak miliki mesin ini untuk kesihatan diri, tetapi kita fikir bagaimana mesin ini boleh membantu ramai orang untuk sihat dan lebih cergas?
  3. Ramai orang nak berjimat dengan membeli air mineral dalam botol di pasaran, tetapi kita berfikir nak berjimat hanya dengan memiliki mesin ini.
  4. Ramai orang nak miliki filter air, tetapi kita nak mesin air yang paling serasi untuk gaya hidup sihat.
  5. Ramai orang fikir setakat memiliki mesin kangen, tetapi kita fikir mesin ini membolehkan kita buat pahala sedekah air yang banyak. Jarang teknologi berkaitan ioniser seperti ini ... orang datang minta refill air.
  6. Ramai orang gemar insuran kesihatan tetapi tak ramai yang sanggup invest dalam kesihatan diri yang terbaik sebelum ke hospital.
  7. Ramai orang memberi 1001 alasan untuk menolak memiliki mesin ini, tetapi kita berfikir cara terbaik ingin memiliki secara "percuma.!"
  8. Ramai orang fikir nak penapis air "panas/sejuk", tetapi kita berfikir nak miliki mesin yang tahan lama lebih 20 tahun!
  9. Ramai orang berfikir nak guna filter air untuk diri dan family. Tetapi kita fikir bagaimana dengan teknologi ini untuk membantu ramai orang sakit dan derita penyakit kurang air minum dalam badan.
  10. Ramai orang berfikir ingin memiliki mesin kangen yang paling murah. Tetapi kita berfikir apakah jenis mesin kangen yang best seller!
  11. Ramai orang semata-mata nak miliki mesin kangen. Tetapi kita berfikir nak miliki mesin yang membolehkan kita menjadi usahawan yang prihatin kesihatan masyarakat setempat.
  12. Ramai orang berfikir memiliki penapis air yang menghasilkan satu atau dua jenis air sahaja, tetapi kita berfikir memiliki mesin yang menghasilkan lima jenis air untuk pelbagai fungsi dalam dan luar tubuh.








#beraniberubah
#fikirluarkotak
#teknologisemasa
#beranisihat
#fikirsepertiebitliew
#fikirsepertizamsaham
#drmahathir
#hjhadi
#drmohaya
#dolahsalleh
#limchongwei
#topguncentre
#topperfomer
#kmshasanah

Comments

Popular Posts