Aktiviti Demo Kebaikan Ioniser Water




Aktiviti lepas raya aidil fitri:

6:00pm: Alhamdulillah bertemu dengan customer baru dan lama. Refresh demo kebaikan kW. Ada yang baru kenal manfaat kW. Ada yang dah otai amal minum kW sejak 2016.

Nak install mesin kW atau tidak... tak kisah bagi KMS!!  Yang penting faham dan test dulu untuk diri sendiri dan pasangan. Kita nak tolong kesihatan sosial.

Petang ini dan malam buat demo kebaikannya. Petang tadi untuk agent hartanah diajak oleh birasnya yang dah mencuba kW. Di sebelah malam seorang lagi ialah bekas pramugara MAS.

Petang tadi ada juga customer yang mengajar di Maahad tahfiz al-Quran di Ulu Langat yang telah lama mengamalkan kW dan berminat untuk install di tempat pengajian mereka. Pengetua mereka telah memilikinya untuk memulihkan masalah stroke yang dihadapi.

Tips Kepada Bakal Pemilik Mesin Yang Berminat:
  1. Fokus kpd benefit mesin kangen... harga fokus kemudian.
  2. Anggap memilikinya sebagai satu invest di bidang kesihatan diri.
  3. Mesin dijangka tahan lebih 20 tahun. Sebab itu tak ada konsep sejuk dan panas. 
  4. Rujuk kepada agent yang dipercayai dan boleh dirujuk walau pun membeli secara online.
  5. Kaji dan kaji secara saintifik air kangen sebelum memiliki. Ia bukan scammer!
  6. Mesin kangen bukan untuk golongan kayangan sahaja! Orang kaya belum tentu memilikinya.
  7. Nak memiliki mesin perlu hati kental dan yakin manfaatnya. Bukan ikut2an.
  8. Biasanya jika isteri setuju memilikinya ... inshaAllah suami ikut sahaja dan tidak pandang sebelah mata. Ha..ha! Produk ini untuk mereka yang hanya faham berkaitan air sihat dan bersih.
  9. Boleh membeli secara online dan sebaiknya minta bantuan agent berdaftar dengan Enagic yang anda kenal. Hubungi kami pun boleh 011-20979928. Kami akan sponser id yang bernilai rm50 percuma untuk mesin direct dari Enagic dan khidmat servis deep cleaning tahunan pertama yang bernilai rm200.
  10.  Alang-alang membeli mesin ini, pilih yang terkini dan ikut keperluan. 
  11. Disyorkan pilih Leveluk K8 jika untuk kegunaan di rumah. Jika tak mampu pilih Leveluk SD 501 sebagai pilihan kedua.
  12. Jika anda ada ladang ternakan ayam atau kambing atau lembu elok juga memiliki mesin yang direka khas untuk industri.
  13. Mesin juga sesuai untuk klinik gigi. Kenapa? Antara keunikan mesin ini dapat menghasilkan juga air kangen pH 2.5 sebagai anti septik. Boleh digunakan untuk kumor apabila mencabut gigi atau tampalan.
  14. Mesin ini juga sesuai untuk asrama sekolah pelajar2 kita dan pusat tahfiz.
  15. Boleh dimiliki secara cash atau kemudahan kad kredit tanpa interest atau e-loan tanpa riba dari syarikat Enagic sendiri.
  16. Jika ada ibu bapa yang kita sayang, elok juga diinstall di rumah mereka seunit tanda prihatin kesihatan kepada mereka.
  17. Jika anda dah bersedia, boleh jumpa mana2 agent Enagic atau kami di KMS Hasanah... bawa i/c sahaja untuk didaftarkan secara resmi atau membeli secara online. Kami akan membantu.
#kangenwatermalaysia
#pelaburanjangkapanjang
#kajisebelummemiliki
#selamatharirayaaidilfitri
#kms-hasanah.centre-sepang
#top-gun-centre-shah-alam
#hotel
#klinikgigi
#hostel
#asramasekolah
#restoran
#ladangternakan
#kilangprodukkecantikan
#ahlisukan
#hadiahuntukibubapa

Comments

Popular Posts