15 Alasan Kenapa Saya Suka Bisnes Kangen

  1. Ia bukan scammer seperti yang diserang oleh beberapa individu di Malaysia 2016-2019. Peringkat awalnya pelbagai tuduhan palsu dibuat.
  2. Bisnesnya berorientasikan global dan internasional. Setakat ini sudah 40 cawangan di seluruh dunia. Termasuk USA, Kanada, Dubai, India, Singapura, Malaysia, New Zealand, Australia, Jepun, Thailand, Indonesia, Korea dan banyak lagi negara. 
  3. Perjalanan berasaskan sistem 8 point. Bukan sistem piramid yang dibenci oleh masyarakat. Sebaliknya ia berkonsepkan "sapa rajin dia dapat."
  4. Produknya sudah lebih 40 tahun di Jepun. Masuk ke Malaysia baru 10 tahun (2012-2022).
  5. Produknya seperti mesin Leveluk K8 atau produk Ukon ada di depan mata. Kita boleh miliki dan memanfaatkan setiap hari siang dan malam.
  6. Mesin ioniser water tahan lebih 20 tahun jika diservis dan dijaga dengan baik.
  7. Lesen niaga atau id pemilik mesin yang formal kekal sepanjang hayat. Bahkan boleh diwarisi kepada pasangan dan anak-anak.
  8. Konsep bersedekah dan hadiah amat ditekankan dalam bisnes ini samada muslim atau bukan muslim. Akhirnya dapat merasai nikmat membantu ramai orang kurang sihat.
  9. Aplikasi kemahiran teknologi tinggi. Bayangkan jika mesin leveluk K8 boleh bercakap 8 bahasa. Boleh tunjukkan kepada saya penapis air yang boleh bercakap 8 bahasa?
  10. Syarikat yang kukuh yang bertapak di Jepun lebih 40 tahun. Syarikat yang tiada hutang. Bahkan dia menawarkan e-loan kepada bakal pemilik mesin selama 24 bulan tanpa interest. Berminat dan nak tahu lebih detail pm 011-20979928.
  11. Banyak bank tempatan buat kolaborasi dengan syarikat ini untuk install mesin zero interest. Contoh: Bank Rakyat, Maybank, CIMB, Public Bank, RhB, HSBC dan lain-lain. Sudah pasti bisnes ini bukan scammer ye... 
  12. Bisnes ini bergerak secara teamwork. Saling bantu-membantu antara satu sama lain. Sesuai untuk orang yang suka bekerjasama dan jujur serta perlu sabar.
  13. Testimoni kesihatan semakin hari semakin terserlah samada di peringkat tempatan atau global.
  14. Air sihat ini telah dikaji di tulis dalam jurnal-jurnal internasional. Kita yakin manfaat untuk kesihatan sosial.
  15. Nasihat kepada pembaca artikel ini... segera memiliki mesin unik ini daripada mana-mana kenalan anda yang menjadi agent berdaftar dengan syarikat Enagic untuk mendapat info seterusnya kebaikan air dan mesin kangen.
#cintakejujuran
#cintakesihatan
#kebijaksanaantimur
#teknologikesihatan
#wangbolehdicari


*Kenapa Celebriti dan VVIP minum Kangen Water?* . *Mereka perlu mempertahankan prestasi, kesihatan, dan kecantikan mereka. Kerana itu mereka harus memastikan hanya air yg terbaik sahaja utk masuk ke dalam badan mereka.*




Comments

Popular Posts