Dah Dua Tahun Tidak Ke HQ Enagic di Mid Valley KL


Alhamdulillah Leveluk K8 utk customer Encik Shahrin dari KLIA dan dummy Super SD utk KMS ... hari ini. Tahniah Encik Shahrin dan isteri dari KLIA airport yg betul berminat memiliki mesin yg superb ini.

Mesin kangen membantu kita jimat dalam penjagaan kesihatan. Jimat ke klinik. Jimat ke hospital. Jimat membeli air mineral. Jimat untuk satu keluarga. Jimat jangka panjang.

Tadi jumpa pemilik mesin kangen SD501 berbangsa Cina. Datang untuk baiki mesin kangen. Kami bertanya sudah berapa lama memiliki mesin? Jawab dengan sopan... sejak 2010... beli di Hong Kong. Masa tu mesin ini masih belum masuk ke Malaysia.

Apa yang diperhatikan oleh saya sendiri sejak 2016 lagi... majoriti yang memiliki mesin sendiri kurang sombong dan ego! Tak percaya? Cuba datang sendiri ke HQ Enagic, perhati dan berbual2 dengan mereka.

Sedikit tips memiliki mesin ini...
  1. Kaji dulu betul-betul sebelum memiliki. Bincang suami isteri sehingga puas hati.
  2. Cuba minum dulu dan rasai perubahan kesihatan diri dan keluarga sebelum memiliki.
  3. Tidak perlu terburu-buru membuat keputusan memiliki.
  4. Cuba bertanya dengan 10 orang yang sudah memiliki mesin kangen ini secara senyap-senyap tanpa pengetahuan sesiapa kecuali diri anda dan pasangan sahaja. Jika mereka sarankan tak payah beli... anda tak payah memiliki kecuali sebaliknya.
  5. Sebelum memiliki mesin cuba hadir ke seminar2 kangen yang dianjurkan. Cuba memahami secara keseluruhan dulu. Tidak perlu terburu!
  6. Jadi pengamal minum kangen sekurang-kurang 40 hari atau lebih sebelum memilikinya.
  7. Mahal atau murah subjektif. Yang penting fahami manfaat mesin dan air kangen terlebih dahulu. Ada orang jika diberi percuma pun dia menolak.

#belum ada cukai GST lagi... jimat
#mesin kesihatan yg unik
#jimat ke klinik dan hospital.
#kms-hasanah-centre-sepang
#top-gun-centre-shah-alam
#k8
#ukon

Alhamdulillah... Sempat juga berborak dan berkongsi manfaat kangen dgn Master Scifu Anthony Tee. Syukur sangat2 bila melihat owner K8 Shahrin happy sangat jumpa orang2 positif di HQ Kangen 🤩🤩💦💦








Aktivis Gaya Hidup Sihat

Comments

Popular Posts