Bertemu Pemilik Leveluk K8

Alhamdulillah balik ke Pendang, Kedah. Balik raya sempena aidil adha sekejap saja. Nak bawa ibu ke Selangor. Hari ini berjumpa sekejap dengan dengan owner Leveluk K8. Sudah lebih setahun memiliki mesin yang superb itu. Cikgu Mohd nama glamour diberi. Tinggal di Pendang, Kedah. 

Pernah mengajar di Perak dan Kedah. Lepasan fakulti Ekonomi UKM. Suami dan isteri adalah guru yang hebat dan berpengalaman yang banyak dalam pendidikan anak bangsa Malaysia. Antara apa yang saya dapat pelajari dari kata-kata sebelum keluar dari rumahnya ialah "penjagaan kesihatan amat tinggi nilainya daripada kemewahan harta."

Saya suka menziarahi pemilik2 mesin kangen di mana shj walau pun bukan di bawah saya. Berkongsi testimoni dan tips cara penggunaan mesin secara optimum. Gembira sangat sebab perkongsian kesihatan semakin baik dan hidup semakin ceria.

Mesin yang berkualiti memang harga yang bermunasabah. Dijangka tahan lebih 20 -25 tahun jika dijaga dan di servis dengan elok. Yang bestnya... beliau terpaksa  berkongsi air sihat ini sikit-sikit juga kepada masyarakat di sekitar Pendang walau pun niatnya untuk kegunaan sendiri dan keluarga.

Antara tips yang dikongsi hari ini:
  1. Minum ikut dos yang cukup ikut berat badan. Minum 2.5 liter - 3 liter setiap hari.
  2. Amal minum fresh water setiap hari dari mesin kangen.
  3. Berkongsi air sihat ini kepada orang yang memerlukan dengan niat ikhlas nak tolong orang.
  4. Duit boleh dicari, tapi kesihatan adalah prioriti dalam hidup ini.
  5. Kangen water bukan ubat, oleh itu perlu minum kerap.
  6. Refill air kangen dulu sebelum memiliki. 
  7. Alang-alang miliki, install leveluk K8. 
#kms-hasanah-centre
#top-gun-centre
#leveluk-k8
#kolestrol
#masalah jantung
#tolong-komuniti
#pendang-kedah


Change your water,
Change your life.

Comments

Popular Posts