Saranan Ikhlas


Gambar Hiasan Sahaja

πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦

πŸ‘†πŸ‘†Mesin kangen Leveluk K8 menjadi "hot sell" di kalangan customer baru tahun 2021/2022 di Malaysia dan lain2 negara seperti Singapura, US, Kanada, Dubai dan Eropah. Mereka tahu harganya.


Jika anda ada rezeki, saya syorkan cepat2 memilikinya sebelum kena cukai dan kenaikan harga. Berdasarkan pengalaman lepas, mesin ini naik harga dan tidak turun2 lagi !!

Antara keunikan ialah airnya lebih halus molekul dan anti oksida lebih tinggi. Boleh bertutur 8 bahasa. Touch screen. Bagus juga untuk mereka yang lebih mementingkan kecantikan kulit dan wajah, gout terutama lelaki dan kanser payu dara.


Boleh memiliki melalui kad kredit tanpa interest yang disediakan oleh banyak pihak bank seperti Bank Rakyat, RhB Bank, Bank Islam, Public Bank, Citi Bank, MayBank dan lain-lain. Ada 24 bulan diberi oleh bank dan ada sehingga 36 bulan. Anda boleh rujuk dalam laman web Enagic Malaysia yang terkini.


Anda juga boleh menggunakan e-loan yang disediakan oleh syarikat Enagic sendiri tanpa riba. Tanpa penjamin. Hanya memerlukan deposit sahaja. Syarat utama ialah tiada dalam senarai hitam di bank. Tempoh pembiayaan e-loan24 bulan dan boleh diawalkan clear loan.

#kmshasanahcentresepang
#topguncentreshahalam.
#levelukk8
#enagicmalaysia
#kadkredittanpainterest
#eloan
#cash
#kombinasicashkadkredit
#lelakigout
#wanitagout
#kecantikan
#awetmuda
#kangenwaterbukanubat

πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦

Comments

Popular Posts