Kenapa Saya Pilih Bisnes Kangen?



Jawapan ini berdasarkan pengalaman pribadi dan kajian saya secara teori dan praktikal:
  1. Lesen niaga sebagai distributor tak ada tarikh luput selagi syarikat Enagic masih ada.
  2. Lesen niaga boleh diwarisi jika kita mati. Selepas memiliki mesin kangen hanya perlu daftar rm 50 sahaja untuk menjadi independent distributor.
  3. Modalnya hanya satu kali sahaja.Iaitu dengan memiliki mesinnya. Sebaiknya miliki mesin Leveluk K8. Kenapa? Antara sebabnya ialah ia mesin yang terkini dan tercanggih di kalangan mesin kangen.
  4. Tak perlu simpan stok. Boleh order online jika mahu.
  5. Hari-hari minum air sihat dari mesin ini untuk diri dan keluarga.
  6. Mesinnya tahan lebih 25 tahun.
  7. Mesinnya boleh dibawa ke mana-mana. Kecil saiz tapi canggih.
  8. Hakikatnya mesin ini percuma jika anda pandai memanfaatkan potensi niaga dan produknya. Tidak ada isu mahal atau murah. Sebab ia boleh menjana pendapatan.
  9. Operasi perniagaan boleh dibuat di seluruh dunia jika ada cawangan syarikat Enagic. Setakat ini lebih 30 negara telah ada cawangan Enagic. Termasuk USA, Kanada, Australia, Brunai, Singapura, Dubai, Singapura, Malaysia dan banyak lagi. Terkini ialah di Pakistan. 
  10. Syarikat Enagic telah beroperasi sudah lebih 50 tahun bermula di Okinawa, Jepun.
  11. Daripada mesin ini dapat menyumbang produk hiliran seperti produk kecantikan dan kesihatan.
  12. Boleh menjana pahala sedekah setiap hari dengan berkongsi air sihat ini. Lazimnya 90% air sihat ini dikongsi, diminum oleh orang yang menerimanya. Ada juga orang yang skeptikal dengan air ini. Ha..ha itu biasa sahaja!
  13. Bisnes ini menggalakan kita mendidik masyarakat bagaimana cara hidup sihat melalui air minum yang betul dan menjauhi minuman yang salah.
  14. Ada juga mesin kangen khas untuk industri berskala besar seperti ternakan ayam, lembu dan kambing. Iaitu Leveluk Super SD 501. Boleh juga digunakan untuk hospital dan kilang minuman.
  15. Mesin ini patut dimiliki oleh orang miskin untuk jimat ke hospital dan boleh menjana pendapatan. Kalau orang kaya kebanyakan untuk kegunaan sendiri sahaja. Sapa cakap mesin ini layak hanya untuk orang kaya sahaja? Ha...ha!
  16. Jika anda nak khidmat nasihat bisnes ini boleh contact kami 011-2097928. 
#bisneskangenmalaysia
#peluangusahawan
#cekalhidup
#beranigagal
#bertindakluarbiasa
#mudahtapibukansenang
#ceriaselepasdarjah4a

KMS HASANAH CENTRE
011-2097 9928

Comments

Popular Posts