Sekali-sekala Turun ke HQ Enagic di Mid Valley KL

Alhamdulillah semalam turun ke HQ Enagic di Mid Valley, KL. Pergi bersama dengan sahabat lama Encik Zaki yang tinggal di Sepang. Beliau bawa grab car setiap hari. Jadi saya bayar perkhidmatannya untuk ke sana.

Di sini lah tempat rujukan utama berkaitan mesin kangen, ukon dan aksesori berkaitan mesin ini yang bertaraf profesional. 

Jika anda ingin memiliki mesin dengan kami, anda diberi pilihan samada nak join dengan kami ke sana atau hanya menunggu di premis kediaman dan bisnes anda untuk diinstall mesin.

Di sini juga ada tempat training untuk mrngenali produk dan potensi perniagaan. Tak rugi jika datang ke sini. Anda akan bertemu dengan ramai orang yang telah dan akan memiliki mesin kangen.

Untuk pengetahuan semua, mesin ini mula bertapak di Malaysia sejak tahun 2013. Baru 10 tahun dari Jepun. Jika di Di Singapura mula masuk 2012. Cuma kita lewat setahun dari Di Singapura. Sedangkan di Jepun sudah 50 tahun mesin ini beroperasi terutama di hospital2. 

Pada tahun 2016-2017 kecoh2 sikit tentang air kangen di Malaysia dan Indonesia. Al-maklumlah benda baru dan ramai yang ragu2. Itu hanya sementara sahaja alhamdulillah. Tak kenal maka tak cinta... ha! ha!.

KMS HASANAH CENTRE
011-20979928















Comments

Popular Posts