Tahniah Encik Rahman Memiliki Mesin Leveluk K8

Berita Dari Sepang, Selangor:
  1. Tahniah Hj Rahman kerana minggu ini berani membuat keputusan memiliki mesin kangen Leveluk K8. Keputusan terbaik untuk gaya hidup sihat. Bukan senang nak buat keputusan begini!
  2. Kami memperkenalkan air sihat ini kepadanya  sejak 2020. Bulan ogos tahun 2022 baru memilikinya. Tahniah dan terbaik untuk seisi keluarga.
  3. Alhamdulillah setakat ini cukai GST masih belum diperkenalkan.
  4. Hj Rahman bukan orang biasa-biasa. Bertugas lebih 30 tahun sebagai inspektor kesihatan di Selangor dan isterinya juga bekerja di kementerian kesihatan sebagai staf nurse. Kini mereka telah bersara sepenuh masa.
  5. Sebelum install mesin di rumah, beliau refill hampir 10 tong air kangen pH 9.5 setiap minggu untuk satu family dari mesin Leveluk SD501 dan Leveluk K8. 
  6. Apabila sudah rasa manfaatnya air sihat ini dan family setuju memilikinya, barulah dia membuat keputusan untuk install. Wang bukan segala-galanya, kesihatan perlu diutamakan.
  7. Yang best cucunya  yang pertama adalah pengamal air kangen sejak dalam kandungan ibunya. Sejak dalam rahim. Ibu pengamal setia air kangen. Mudah bersalin. Anaknya sihat dan kurang sakit-sakit.
  8. Terima kasih bro Syafiq Salam tolong pasang dan memberi penerangan tentang mesin superb ini.
  9. Terima kasih Encik Zaki bekas pesara tentera bahagian payung terjun (pegawai waran 2) menemani saya ambil mesin kangen ini di TopGun Shah Alam.
  10. Kini, sesiapa sahaja ingin tahu tentang mesin kangen boleh call atau wasap kami: 6011-2097 9928. 
Kejujuran diutamakan.










#kangenwatermalaysia
#kangenwatersepang
#levelukk8
#kmshasanahcentre
#topguncentre
#masalahkolestroltinggi
#masalahjantung
#ibumengandung
#babycantik
#pelaburankesihatan
#grabcarservice
#teamwork


Comments

Popular Posts