Apa Yang Boleh Kita Bantu Masyarakat Apabila Join Bisnes Kangen?

  1. Amal minum air sihat, bukan setakat air bersih. Antara teknologi air terkini ialah ioniser water seperti mesin kangen. Jika di Jepun sudah 50 tahun telah wujud. Kita di Malaysia hanya sejak 2013. Singapura 2012. Masih baru. Sebelum 2013 rakyat Malaysia membelinya di Hong Kong.   
  2. Mendidik masyarakat minum air yang betul dan menjauhi air berkarbonat. Ramai rakyat kita kena gout dan kencing manis apabila suka mengamalkan air berkarbonat terutama golongan lelaki, driver lori atau kereta yang memandu jarak jauh. Tidak ketinggalan juga ahli sukan dan buruh kasar di bandar dan kampung.
  3. Mendidik masyarakat minum air bersih dan sihat yang cukup ikut kadar berat badan. Ramai yang prihatin jaga makan tapi kurang prihatin terhadap minum air bersih dan sihat serta berkira-kira untuk invest untuk memiliki mesin yang terbaik setakat ini di dunia dari sudut tekonologi ioniser water.
  4. Membantu masyarakat jimat kos ke klinik dan hospital. Berdasarkan pengalaman saya sendiri 2016-2022, apabila memiliki mesin ini alhamdulillah badan selalu sihat dan jarang ke klinik atau hospital. Begitu juga dengan ahli keluarga.     
  5. Mengurangkan penggunan air minum dalam botol pelastik. Mendidik mengurangkan pencemaran alam sekitar. Kita menggalakan pengguna mesin kangen minum terus dari mesin kamgen yang fresh dengan anti oksida yang tinggi.
  6. Mendidik masyarakat mengurangkan gula putih dalam minuman khasnya.
  7. Mendidik pemilik2 mesin kangen bersedekah atau berkongsi air sihat ini kepada mereka yang memerlukannya. InshaAllah sihat emosi dan spiritual.
  8. Mengurangkan kos untuk kesihatan ternakan binatang seperti ayam, kambing dan lembu dengan menggunakan mesin kangen Leveluk Super SD 501.

KMS HASANAH CENTRE
011-20979928
011-20979928


Comments

Popular Posts