Bisnes Kangen Water 2023 : Posisi Tranding?

Pandangan Pribadi:

  1. Majoriti golongan pertengahan yang celik komputer di Malaysia boleh menerima teknologi ionizer water ini. Mereka kurang 'hentam' usahawan2 di bidang ini. Alhamdulillah syukur kefahaman mereka dapat akur kepada keunikan air sihat ini.
  2. Ramai kaki tangan kerajaan dan swasta mula mengalih kepada teknologi ioniser water. Kenapa? Antara faktor penting juga ialah bank-bank tempatan telah menyediakan kemudahan pembiayaan sehingga 60 bulan. Ia dimulai oleh CIMB bank bermula bulan ini iaitu bulan September 2022. Tahniah CIMB bank! Anda bijak dan berfikir di luar kotak kebiasaan.
  3. Koperasi-koperasi di Malaysia turut mrnyediakan kemudahan pembiayaan tanpa interest kepada ahli-ahlinya sehingga 60 bulan. Bahkan lebih!
  4. Pihak sektor penternakan juga mula mencuba teknologi ini untuk ternakan ayam, lembu dan kambing. Hasil pendapatan bertambah dan kurang mati jumlah ternakan mereka.
  5. Syarikat2 penapis air lain juga mula menerokai teknologi ioniser ini. Tapi masih di peringkat awal.
  6. Ramai usahawan muda dapat dilahirkan dengan keadaan fizikal lebih sihat. Mereka mengutamakan kesihatan fizikal, spiritual dan kesihatan kewangan.
  7. Orang biasa-biasa pun memiliki mesin kangen termasuk Leveluk K8. Terutama yang berminat untuk menjana pendapatan sendiri.
KMS Hasanah Centre
011-20979928

Comments

Popular Posts