Refleksi Hujung Minggu

Kenapa Ramai Orang Mula Memiliki Mesin Kangen? Ini hanya lah pemerhatian sahaja terhadap mereka yang telah memiliki mesin ini. Pandangan ini tidak tepat 100% :
  1. Masalah jantung terutama kaum lelaki. Kadang-kadang jaga makan tapi tak jaga minum. Golongan ini kita banyak sabar kerana keegoan mereka. Ha..ha!
  2. Masalah gout terutama kaum lelaki juga. Mereka malas minum air kosong dan sebahagiannya suka minum air berkarbonat. Gout masih kekal juga walau pun miliki mesin sebab mereka malas minum air sihat ini! Faktor ego tinggi pun ada juga.
  3. Masalah migrain terutama kaum wanita. Kali pertama minum kW terus healing crisis... 3-5 hari. Lepas tu ok sangat2. Mulakan dengan minum pH 8.5 dulu ye atau pH 7.0 pun boleh... Tak perlu risau sangat!
  4. Masalah kanser. Mereka memiliki mesin ini atas dorongan kawan yang ingin membantu dan kajian daripada internet.
  5. Masalah gerd. Orang ini cepat panik dan suka kelam kabut jika bersepah barang. Cepat stress. Ini biasanya dia cuba minum dulu, selepas beberapa bulan atau tahun baru dia miliki mesin.
  6. Masalah kencing manis. Lelaki dan wanita. Kebanyakan masa muda2 suka minum air gas atau berkarbonat. Bila kena kencing manis, mereka salahkan keturunan. Ha..ha! Astaghfirullah.
  7. Ada juga yang dah kena penyakit kronik, baru nak cari air kangen. Lepas tu nak cepat sembuh dan salahkan air ini bila sakit tak sembuh2.
  8. Inginkan kecantikan kulit dan awet muda. Lazimnya adalah wanita. Kenapa? Air kangen yang fresh mempunyai anti oksida yang tinggi sehingga ORP -950.
Ciri2 Orang Yang Serasi Miliki Mesin Kangen:
  1.  Orang yang tenang jiwanya. Bukan yang panas baran!
  2. Mereka yang telah kaji sendiri air kangen dan manfaatnya dah lebih 6 bulan. Yang bercakap banyak belum tentu memilikinya sebab mereka lemah membuat keputusan. Ha..ha! 
  3. Telah mendapat saranan daripada pihak ketiga yang ikhlas dan tiada apa2 berkepentingan bisnes.
  4. Apabila suami dan isteri setuju memilikinya.
  5. Tidak semesti ahli keluarga. Bukan jiran. Bukan orang yang terlalu baik dengan kita! Mereka ada di sekeliling kita sahaja.

Saranan jika ingin memiliki mesin kangen:
  1. Miliki mesin ini apabila faham betul2 manfaatnya. Jangan ikut cakap kawan!
  2. Kaji dulu secara online atau offline. Jangan tergesa2! Kaji sekurang2nya 6 bulan. Ha..ha!
  3. Pilih mesin yg terbaik iaitu Leveluk K8!
  4. Dapatkan id owner selepas memiliki mesin dengan bayaran rm 50.00 shj.
  5. Mesti tahu siapa yang boleh buat servis deep cleaning tahunan dan ajar cara menggunakan mesin ini.
  6. Just salinan ic untuk dafltar install mesin. Senang sahaja! 
  7. Boleh guna e-payment daripada syarikat Enagic sendiri selama 24 bulan tanpa interest. Boleh percepatkan pembayaran jika mahu walaupun 6 bulan sahaja.
KMS HASANAH CENTRE
011-20979928

#kangenwaterbukanubat




Comments

Popular Posts