Tahniah Puan Rohani dan Famili dari Bangi, Selangor

Hampir lima tahun mengkaji dan cuba minum air kangen. Search dalam google apa keunikan mesin kangen dan adakah ia scamer?  Rupa-rupanya tidak! Mahal?  Tidak juga jika memberi banyak manfaat kepada empunya mesin dan keluarga.  Alhamdulillah impian telah menjadi realiti.  Tahniah puan Rohani dan syukur kepada Tuhan mendorong memilikinya. 

Alhamdulillah malam tadi team KMS Hasanah Centre dapat memasang dan memberi penerangan panjang lebar diketua oleh Bro Abdullah Syafiq dan saya sendiri. InshaAllah lepas ni family adik puan Rohani di Petaling Jaya akan menyusuli memiliki mesin yang amat bermanfaat untuk kesihatan keluarga. 

Hakikatnya jika anda memiliki mesin ini...  anda:
  1. Boleh banyak buat pahala sedekah dengan berkongsi air sihat kepada ahli keluarga yang sakit terutamanya. 
  2. Boleh jana wang dengan mencadangkan sapa2 sahaja yang berminat memiliki mesin kangen.  Team kami akan membantu memasang mesin ini dan tolong buat demo kebaikan air sihat. Tak perlu pening-pening. 
  3. Memiliki mesin ini seolah-olah di rumah anda ada satu farmasi yang menghasilkan 7 jenis air pelbagai guna.  Air bersih (clean water) ,  air untuk kecantikan (beauty water),  air untuk minum (drinking water) ,  air untuk cuci keracunan dan lapisan lilin pada buah dan air untuk anti septik. 
  4. InshaAllah jika minum fresh dari mesin dan ikut sukatan yang betul (2-3 liter setiap hari secara istiqamah...  anda berjimat kos belanja untuk ke klinik atau hospital!  Bestkan? 
  5. Jika anda ingin cuba minum air sihat ini boleh hubungi ownernya Asyraf Ayub 012-2436408 (Bangi) 
#kangenwatermalaysia 
#kangenwatersepang
#kangenwaterbangi
#enagicmalaysia
#cimb316bulanankadkredit
#installmesin
#kms-hasanah
#teamprihatin
#kajisebelummemiliki


Comments

Popular Posts