Syoknya Sebelum Bersara Dengan Memiliki Mesin Kangen


Ini adalah refleksi diri saya sendiri memiliki mesin kangen 7 tahun sebelum bersara [2016-2022]. Memiliki mesin ini bermula 2016 walaupun pada masa itu banyak kontroversi oleh sebilangan kecil masyarakat yg buta tentang teknologi ioniser water walaupun pengamal perubatan moden. Saya suka kepada teknologi terkini dan bermanfaat kepada kesihatan. Antara manfaat gaya hidup sihat yang saya dapat: 
  1. Tiada lagi ulser mulut yang menghantui saya sejak bertahun lamanya saya menderita. Ada orang panggil 'mata ikan.'
  2. Alhamdulillah bebas daripada daripada kencing manis dan darah tinggi semasa bersara. Bersara dalam keadaan sihat dan boleh tolong orang lain yang sakit.
  3. Alhamdulillah family pun sihat dan kurang sakit dengan izin Allah Taala. Sikit2 tu biasa shj lah.
  4. Pelaburan Kegembiraan. Hidup tenang semasa bersara dengan banyak bantu ramai orang yang menderita seperti tak boleh tidur malam dan stress seperti gerd. Sedekah air dan hadiah air sihat ini kepada yang memerlukan.
  5. Cara fikir yang bjak tentang air minuman. Dulu fikir dan amal apa sahaja air kosong... minum shj. Dulu jahil apa itu air sihat!
  6. Ramai orang fikir jaga makanan tapi kurang fikir jaga minuman terbaik. Alhamdulillah saya dibimbing oleh mentor yang bijak tentang kualiti air yang sihat.
  7. Kurang ambil mc sebab diri dan family kurang sakit. Syukur alhamdulillah.
  8. Mudah tidur dan mudah bangun. Tak percaya? Anda cuba try amal minum air sihat ini 2-3 liter setiap hari dalam tempoh 21 hari.
  9. Kos perubatan ke klinik dan hospital berkurangan bila usia 50an ini. Alhamdulillah best kan? Apa tunggu2 lagi... jom cepat memiliki mesin yang unik ini. 
  10. Sapa2 nak info lebih lanjut mai jumpa kita di premis kedai KMS dengan temu janji 601-20979928.
KMS Centre (Kangen Ioniser)
BBST Sepang
Selangor.

#enagicmalaysia
#kmscentre
#topguncentre
#topperformercentre
#kisahbenar

Comments

Popular Posts