Mengkaji Sebelum Memiliki

Apa khabar sahabat-sahabat ku yang budiman? Hari ini puasa Ramadhan kita dah masuk hari ke 11. Cepat masa berlalu. Moga Allah Ta'ala memberi kekuatan kepada kita untuk terus berjaya berpuasa sehingga hujung Ramadhan ini. InshaAllah.

Sahabat-sahabat pembaca dan peminat KMS Centre, kita perlu mengkaji betul-betul sebelum memiliki mesin yang luar biasa. Supaya kita berpuas hati memiliki. Jangan terburu2 memiliki! Perlu bersikap hormat-kritis.

Tak kenal maka cinta. Begitu juga mesin kangen, jika kita betul-betul kenal mesin ini pasti kita jatuh cinta kepadanya. Lihat dari sudut manfaat sebelum berfokus kepada harga. Kita dapati di Malaysia etnik Cina lebih ramai memiliki mesin ini. Tak percaya? Ha..ha!! Kalau anda rajin, boleh mengunjungi HQ kangen di Mid Valley KL... santai-santai di sana satu hari. Anda akan lihat sendiri siapa yang ramai berkunjung ke sana untuk urusan belian dan servis mesin. 

Saya sendiri memiliki sejak 2016-2023 hampir sudah 8 tahun. Wang bukan segala-galanya. Wang boleh dicari tapi kesihatan lebih diutamakan. Dengan mesin kangen juga boleh buat pahala dengan bersedekah airnya. 

Antara customer yang pernah memiliki mesin kangen dari saya ialah pilot kapal terbang, mantan profesor Madya IPTA, usahawan, staf LHDN, pensyarah maktab perguruan Bangi, pelajar pHD dan ramai lagi. Majoritinya dah kenal dan manfaat air kangen ni 5 - 6 tahun yang lepas.

Saranan saya...
  1. Minum dulu air sihat ini sehingga anda yakin manfaat untuk kesihatan. Barulah memilikinya. Sekurang-kurangnya 21 hari berturut-turut... 2-3 liter setiap hari.
  2. Melihat dulu full demo secara approach saintifik dari sudut anti oksidan, micro cluster dan alkaline ori. Di Malaysia kebanyakan adalah water filter! Jarang ada mesin ioniser water. Cuba bandingkan dari sudut micro cluster dan anti oksidant air nya.
  3. Cuba Google Search pro dan kontra air kangen. Pasti ada memuji dan menolak kebaikannya.
  4. Cari juga kajian saintifik dalam penulisan jurnal online berkaitan ioniser water.
  5. Boleh hadir event mingguan di Top Gun Centre, Shah Alam.  
  6. Boleh hadir event mingguan di Top Performer Centre, Bukit Jelutung, Shah Alam. 


  7. Boleh melawat sendiri HQ Enagic kangen di Mid Valley, Kuala Lumpur. 
  8. Boleh juga mana bertanya kepada pengedar-pengedar resmi mesin kangen  secara individu di seluruh Malaysia.
  9. Boleh buat temu janji dengan saya sendiri. Boleh bertanya apa saja. InshaAllah kita akan membantu secara ikhlas. Saya sendiri pun dah terlibat dengan install mesin kurang lebih 8 tahun. Di Selangor, Lembah Klang, Seremban, Kuantan dan lain-lain. Boleh hubungi 011-20979928. 
Selamat berpuasa dan selamat berjaya.

Abdul Salam KMS
11 Ramadhan 1444 H

Bandar Baru Salak Tinggi
Sepang, Selangor

#airportcity
#mesinkangen
#enagicmalsysia
#takkenaltakcinta
#cintateknologi

Comments

Popular Posts