Ulasan Betulkah Mesin Kangen Mahal?

Jawapannya SALAH dan BETUL!

  1. SALAH atau BETUL? : Salah jika anda bandingkan dengan produk water filter. Ini adalah mesin ioniser water.
  2. SALAH atau BETUL : Betul jika anda tak tahu nilai atau value mesin kangen dan tak pernah minum airnya. 
  3. SALAH atau BETUL : Betul jika anda bertanya orang yang mengaku pakar semua disiplin ilmu tapi belum pernah mengkaji berkaitan air sihat dari teknologi ioniser water.
  4. SALAH atau BETUL : Betul jika anda bertanya dealer yang menjual filter air. Tapi ada juga dealer filter air menerima kehadiran teknologi ini.



Wajarkah Memiliki Mesin Ini?

  1. Ya amat wajar memiliki. Terutama individu yang ingin berjimat untuk rawatan ke klinik dan hospital.
  2. Ya amat wajar memiliki. Terutama individu yang ingin menjana pendapatan utama kedua. Modal hanya sekali seumur hidup.
  3. Ya amat wajar memiliki. Terutama pesakit kencing manis yang tak suka minum air kosong dan suka minum air berkarbonat. Mungkin anda juga? Kencing manis ada kaitan juga dengan masalah tenaga batin. Perlu kajian juga.
  4. Ya amat wajar memiliki. Terutama individu yang suka buat amal jariah dengan berkongsi air kepada pesakit yang memerlukan.
  5. Ya amat wajar memiliki : Terutama individu yang suka mesin yang tahan lebih lama. Dijangka tahan lebih 20 - 25 tahun jangka hayat.
  6. Ya amat wajar memiliki. Terutama orang lelaki adalah masalah gout yang malas minum air putih tapi suka minum teh tarik serta air berkarbonat.
  7. Ya amat wajar memiliki. Terutama anda ada ternak ayam secara besar-besaran di ladang dan sedang mengkaji filter air mana yang paling berkesan dan jimat kos.
  8. Ya amat wajar memiliki. Terutama individu yang ada klinik gigi sendiri. Yang bestnya ada air pH 2.5 untuk anti septik... Jimat!
  9. Ya amat wajar memiliki. Terutama individu yang memiliki restoran sendiri. Pasti nasi dan lauk lambat basi. Sedap masakan dan minuman.
  10. Ya amat wajar memiliki. Terutama individu yang ingin bersara dalam keadaan sihat bugar tanpa penyakit kronik.
  11. Ya amat wajar memiliki. Terutama anda wanita yang ingin kecantikan semulajadi dan awet muda. Pasti suami lebih sayang dan cinta. 
Anda bagaimana?

Abdul Salam KMS
Bandar Baru Salak Tinggi
Sepang KLIA 

#antioksida
#microcluster
#alkalisesemulajadi
#investberbaloi



Comments

Popular Posts