Salah Faham Produk Mesin Kangen

Mahalnya Harga Mesin Kangen!!

Jawapan:

  1. Harga barang amat berkualiti lazimnya lebih tinggi daripada barang biasa. Jangan bandingkan dengan penapis air biasa. Ini mesin bukan penapis air! Contoh, mesin ini menghasilkan lima jenis air yang berbeza fungsinya... Kalau penapis air tak boleh menghasilkan begini? Jelas berbeza kan...
  2. Tempoh hayat mesin kangen sehingga lebih 25 tahun. Sebab tu dia tak ada sejuk panas. Kalau penapis air yang ada sejuk panas lazimnya bertahan 6 - 7 tahun sahaja! Bak kata pepatah... alah membeli menang tapi memakainya.
  3. Jika memiliki mesin kangen melalui saluran yang betul, anda boleh buat duit secara mudah sahaja. Dengan syarat ada usaha dan ikhtiar dengan tekun dan sabar. Dengan memilikinya anda sudah memiliki lesen niaga secara francais untuk seluruh Malaysia dan seluruh dunia. Lesennya kekal sepanjang hayat dan profit diwarisi kepada family anda.
  4. Dengan mesin kangen anda boleh buat pahala akhirat dengan air sihat yang dikongsi atau sedekah. Ramai orang suka refill dari mesin kangen terutama mesin Leveluk K8. 


  5. Sebenarnya dengan memiliki mesin ini anda lebih jimat duit untuk ke klinik atau hospital. Kos perubatan kini tinggi sekarang ini. Tak percaya? Cuba tanya kepada 10 orang pemilik mesin kangen yang istiqamah mengamalkannya. Pasti anda dapat jawapan yang padu.
Moga-moga penjelasan ini amat bermanfaat kepada anda yang sedang mempertimbangkan untuk memilikinya. Boleh memiliki setelah anda mengkaji sendiri.

#kangenwatermalaysia
#mesinberbaloi
#kmshasanah.com
#kuasaiteknologi

Haji Abdul Salam KMS
Sepang Selangor



Comments

Popular Posts