10 Soalan Lazim Tentang Kangen Water


Sahabat-sahabat KMS Centre, ini antara soalan lazim yang sering ditanya tentang kangen water...

  1. Produk ini dari mana? Jawapan : Dari Jepun. Mula bertapak di USA dan lain-lain negara, barulah melebarkan bisnesnya ke merata dunia.
  2. Sudah berapa tahun berada di Malaysia? Jawapan: Tahun 2012 ia dibuka secara resmi di negara kita. Kini sudah masuk tahun ke 12 di negara kita. Syukur alhamdulillah.
  3. HQ kangen water di mana? Jawapan : Di Mid Valley, KL. Boleh Google search... Enagic Sdn Bhd Mid Valley.
  4. Produk Kangen water ada logo halal? Jawapan: Tak perlu logo halal sebab ia tak ada unsur geletin, tiada lemak binatang. Ia adalah mesin daripada logam. Analogi lagi ... mesin tebu perlu logo halal tak? Pasti tak perlu sebab ia mesin.
  5. Kenapa mesin kangen mahal sangat? Jawapan: Mesin kangen tak mahal. Sebab ia mesin ionizer dan bukan penapis air! Jangan bandingkan dengan penapis air di rumah anda.
  6. Kenapa mesin kangen tak ada sejuk dan panas? Jawapan : Mesin ini tahan lebih 25 tahun. Biasanya kalau penapis air yang ada sejuk dan panas hanya tahan kurang lebih 6 - 7 tahun sahaja. Rugikan?
  7. Bank mana yang best untuk memiliki mesin kangen melalui pembiayaan mudah  kad kredit tanpa interest? Jawapan : Antaranya CIMB. Hanya rm316 sebulan selama 60 bulan. Tak perlu deposit.
  8. Bagaimana saya nak menjadi salah seorang usahawan kangen water? Jawapan : Hanya memiliki satu mesin kangen sahaja. Hari-hari minum dan rasa nikmat kebaikan untuk kesihatan. Share air kepada yang memerlukan. Memiliki melalui agent yang sah saja dan diyakini.
  9. Apa produk lagu selain mesin kangen? Jawapan : Em-Guard dan ukon.
  10. Apa kebaikan kangen water dari sudut spiritual? Jawapan: Boleh hadiah atau sedekah air sihat ini. Pasti dapat membantu kesihatan orang lain. Jarang orang menolak pemberian ini termasuk orang kaya. Alhamdulillah.  Berdasarkan pengalaman sendiri... mudah bangun solat subuh dan tahajud. Itu yang bestnya alhamdulillah.
Semoga tulisan saya dapat membantu apa-apa keraguan di fikiran anda.

Hj Abdul Salam KMS
KMS CENTRE

#takkenaltakcinta

Comments

Popular Posts