Aktiviti Pagi Ini

Hadir solat Aidil Adha di surau al-Amin dan majlis korban lembu sebanyak 15 ekor. Majlis dihadiri oleh penduduk Taman Mawar 2, Bandar Baru Salak Tinggi dan di sekitarnya. Anak-anak dan menantu juga hadir bersama.

Bestnya kerja penyembelihan lembu mengambil masa hanya 30 minit sahaja. Iaitu pukul 9am-9.30am. Urusan kerja dibuat penuh sistematik dan kemas.

Kerja-kerja melapah, memotong daging, masak dan pembahagian siap sebelum solat zohor. Tahniah AJK surau, penduduk yang mengambil bahagian dan penduduk yang mengambil bahagian. 

Alhamdulillah tahun ini buat satu bahagian korban lembu di sini untuk nama ibu. Tahun ini ibu beraya di rumah kami. Tahun yang gembira sebab kehadiran ibu.





Sambil-sambil menolong kerja gotong royong tiba-tiba datang salah seorang jiran bertanya khabar dan inginkan tahu kebaikan air kangen. Sudah tahu beberapa tahun yang lalu kini baru nak cuba untuk diri dan isteri yang baru keluar dari hospital. 

Ini best nya join bisnes Enagic. Semakin lama berbisnes semakin mudah mencari customer. Tak perlu mengejar ke sana dan ke sini. Orang akan cari kita apabila memahami manfaat air kangen. Yang penting kita perlu ikhlas dan jujur dalam berbisnes. Semakin lama semakin pakar berkaitan benefit air kangen, mesin dan bisnesnya.

Alhamdulillah sempat juga bawa customer baru ini ke KMS Centres dan diberi hadiah 2 tong air sempana Aidiladha dan buat demo kebaikan air ini dari sudut micro cluster, anti oksidan dan alkaline yang ori dari mesin direct. 




Moga-moga tahun depan berkesempatan hadir majlis seperti ini lagi dan ambil bahagian untuk sumbangan korban lembu. Kepada Allah kita berharap dan berserah.

Hj Abdul Salam KMS
KMS CENTRE
011-20979928

#suraualAmin
#aidiladha2023
#gotongroyong
#migrain
#darahtinggi
#kencingtaktus
#sedekah
#korbanaidiladha






Comments

Popular Posts