Cerita Pagi Ini



Bermula dengan anak datang bersama rakan-rakan kelas tadika Littel Caliph untuk membuat aktiviti lawatan sambil belajar di premis kedai KMS Centre lebih 5 tahun yang lalu. Anak berumur 6 tahun lebih kenal dahulu daripada famili tentang air bersih dan sihat ini. Balik ke rumah menceritakan program lawatan dan dibawa bersamanya sebotol kecil air 500 ml yang dibekalkan.

Terdetik pada suatu hari si ibu dan bapa datang ke KMS Centre apabila disyorkan oleh seorang doktor perubatan swasta. Mereka masih ragu2 apa yang unik air ini. Terus melangkah mengambil sample air sambil melihat demo kebaikan air. Mula mengenal sikit demi sedikit. Alhamdulillah...

Masa berlalu dengan pantas. Minggu demi minggu dan hari demi hari masa berlalu. Refill air sihat ini tetap istiqamah dan satu family minum cuba menikmati. Dengan rezeki dari Allah mereka membuat keputusan untuk install mesin ini di rumah. Leveluk K8 menjadi pilihan. Kini sudah hampir setahun genap memiliki mesin ini.

Antara kata-kata yang saya ingat yang keluar daripada mereka...

"Satu famili minum..."
"Badan segar ..."
"Anak-anak bawa bekal air ini ke sekolah..."
"Family jauh pun datang singgah dan refill..."
"Semakin sihat..."
"Kurang sakit-sakit lagi kecuali sikit-sikit..."
"Memang berpuas hati ..."

Malam tadi buat servis deep cleaning. Hasilnya amat memuaskan. Air semakin berkualiti dan sedap rasa. Bila diuji dengan alat mengukur ORP... jawapannya -ORP 999. Anti oksidan nya terbaik.

Tahniah Kapten Shahrin. Telah membuat keputusan tepat memiliki mesin kangen Leveluk K8. Semoga tugas dalam penerbangan di udara berjalan lancar. Alhamdulillah setakat ini saya kenal beberapa orang pilot kapal terbang memiliki mesin ini. Ada yang membelinya pada tahun 2007 lagi dan datang membuat servis deep cleaning di sini. 



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda.

Hj Abdul Salam KMS
KMS Centre.


#kangenwatermalaysia
#ceritapagiini








Comments

Popular Posts