HARI INI DALAM SEJARAH

 Alhamdulillah kini ramai yang mula menyedari kebaikan amal minum air kangen. Mesin ini masuk ke Malaysia bermula 2012-2023... Sudah 11 tahun.

Sedikit kata-kata motivasi diri:

  1. Akar kebahagian ialah sikap membantu. Dengan memiliki mesin kangen anda boleh membantu ramai orang yang sedang sakit. Percaya atau tidak?
  2. Belanjawan yang bijak menghasilkan penjimat yang baik. Contoh dengan memiliki mesin ini kita akan jimat kos dan masa ke hospital dan klinik. Percaya atau tidak?
  3. Permata hidup ialah kesihatan dan ketenangan fikiran. Jagalah ia sebaik mungkin. Dengan memiliki mesin ini anda lebih sihat dan tenang. Percaya atau tidak?
  4. Semua halangan adalah penjana kuasa. Harga mesin ini mungkin satu halangan bagi orang yang tak nampak benefitnya. Semua orang boleh memiliki mesin kangen samada cepat atau lambat. Ada pula yang dapat percuma atau hadiah dari seseorang. Percaya atau tidak?
  5. Pembeli secara ansuran akan menjadi penghutang yang kronik. Berbelilah secara ansuran untuk barangan yang diperlukan sahaja seperti mesin kangen, kereta dan rumah. Percaya atau tidak?
  6. Setiap majikan lebih menggemari penjimat. Mereka lebih stabil, dipercayai, lurus dan jujur. Lazimnya pemilik mesin kangen adalah penjimat. Percaya atau tidak?
  7. Jika anda ingin menikmati pelbagai juadah makanan yang pelbagai tanpa pantang ketika umur 50 tahun ke atas, cuba miliki mesin ini terutama Leveluk K8. Percaya atau tidak?
  8. Bila kita memberi orang lain keseronokan, latihan tersebut memberi kita kekuatan. Saya doakan anda berusaha dan jelas matlamat ingin memiliki mesin ini. Dengan siapa sahaja anda miliki... saya tak kisah. Asalkan anda lebih sihat dan tenang hati dengan membantu ramai orang yang memerlukan pertolongan anda.
Tuan Hj Abdul Salam
KMS CENTRE 


Comments

Popular Posts