Cerita Pagi Ini Manfaat Strong Kangen pH 11.5

Alhamdulillah malam tadi baru balik dari Cameron Highland 3 hari 2 malam. Bawa famili dan ibu sekali. Menikmati alam sekitar yang sejuk dan segar. Bagus family trip dapat mendidik peribadi secara langsung dan tak langsung. Merapat silaturrahim sesama ahli keluarga.

Yang bestnya pagi ini dapat test buah strawberi dengan air kangen pH 11.5 strong kangen dengan air paip pH 7.0. Buat ujikaji di dapur rumah sendiri.

Cuba lihat gambar di bawah, selepas 3 minit direndam kita akan lihat perbezaan yang jelas warnanya. Dalam gelas di sebelah kiri air rendaman berwarna kuning kemerahan. Ini bermakna air strong kangen mempunyai molekul yang halus dan anti oksidan tinggi dapat menanggalkan racun di buah strawberi 🍓

Saya makan buahnya rasa lebih manis daripada buah yang direndam dengan air paip. Nak yakin lagi, minta isteri dan anak yang baru balik dari Madinah test dan result yang sama.


Manakala di sebelah kanan air di dalam gelas berwarna putih. Tindak balas untuk membuat racun atau toksin dibuat agak sukar dan lambat sedikit.

Uji kaji selidik seperti ini boleh dibuat pada beras, buah anggur dan buah tomato kecil. Kebanyakan akan mendapat results yang hampir sama kecuali yang ditanam secara hidroponik tanpa menggunakan racun.

NOTA PENTING ;
  • Air kangen bukan setakat untuk diminum sahaja. Sebaliknya boleh digunakan juga untuk menanggalkan racun atau toksin dari buah-buahan, sayur-sayuran dan daging serta ikan sejuk beku yang diletakkan pengawet kimia untuk tahan lama.
  • Bagi anda sering masak nasi, elok sangat mencuci beras dengan air strong kangen pasti akan keluar racun-racun di dalamnya. Nasi lambat basi dan sedap dimakan.
  • Saya cuba Google serach oleh penulis lain. Antaranya seperti di bawah... 





A diet rich in vegetables is highly recommend to maintain a good health. Consuming enough vegetables can help to prevent any complications in the future. It has a very positive effect on your health. 🥦🥬🥒

However, have you ever wondered that consuming unclean vegetables may cause more harm than it seems? Farmers and agriculture industry applies various pesticides, insecticides and even chemical fertilizers on the crops.

What can we do to protect our family at home? 𝐁𝐲 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐲 𝐬𝐨𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐯𝐞𝐠𝐞𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐒𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐊𝐚𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐖𝐚𝐭𝐞𝐫 (𝐩𝐇 𝟏𝟏.𝟓) 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐜𝐤! Strong Kangen Water has a strong dissolving effect to dissolve and draw out any unwanted substances. 👍

#enagic #enagicmalaysia #kangenwater #kangenwatermalaysia


Terima kasih. Semoga perkongsian ini bermanfaat kepada anda dan keluarga. 

Hj Abdul Salam KMS
KMS CENTRE
011-20979928



Comments

Popular Posts