Pandangan Pakar Tentang Kanser dan Air Ioniser



Antara Nasihat oleh Robert G. Wright:
  1. Pesakit kanser perlu minum air yang berkualiti.
  2. Beliau menyarankan penggunaan air berion sebagai minuman harian.
  3. Namun terdapat pelbagai jenis air ionizer di pasaran. 
  4. Berdasarkan kajiannya terhadap pelbagai jenis air ionizer di Amerika Syarikat yang mampu menghasilkan air beralkali, namun kebanyakan mesin tidak mampu menghasilkan air yang mempunyai sifat negatif ORP yang tinggi (terkini mesin Leveluk K8 boleh menghasilkan air -ORP 1,200 jika diservis dengan baik)
  5. Beliau menasihatkan pengguna lebih teliti memilih air ionizer. Kenapa? Kebanyakan mesin Ioniser di dunia setakat ini tidak mampu menghasilkan air pH yang berbeza : pH 2.5 untuk membunuh bakteria, pH 9.5 untuk diminum, pH 11.5 untuk membersih makanan dan sayur-sayuran.
  6. Beliau sendiri sarankan memilih kangen water yang dikeluarkan oleh syarikat Enagic Corporation. Mesinnya sangat versatil dan mempunyai pelbagai fungsi.
  7. Walaupun harganya tinggi sedikit berbanding ionizer yang lain di pasaran namun ianya sangat berkualiti dan berbaloi dari sudut nilai manfaatnya.
  8. Satu unit mesin ionizer kangen water sudah mencukupi untuk kegunaan sepanjang hayat. 
  9. Bob Wright sangat menyarankan pesakit kanser untuk minum kangen water.  
  10. Katanya lagi, apa pun pilihan anda terutama pesakit kanser "cuba usaha untuk mencari dapatkan air berion yang berkualiti; tinggi sifat alkali, negatif ORP dan memiliki mikro cluster yang kecil."

SEMOGA PERKONGSIAN INI BERMANFAAT DAN BERGUNA TERUTAMA KEPADA PESAKIT KANSER.

KMS CENTRE
011-2097 9928

#kangenwaterbukanubat
#kangenwatermalaysia


Comments

Popular Posts