Manfaat Miliki Mesin Kangen Dalam Rumah Anda

KISAH BENAR

Apa manfaat yang anda dapat apabila memiliki mesin? Senarai ini hanya berdasarkan pengalaman penulis sendiri sejak minum 2016 -2023 ;
  1. Jimat kos membeli air mineral water dalam botol.
  2. Masak nasi lambat basi dan sedap rasa apabila dicuci dengan air strong kangen. Kemudian air pH 9.0 dimasuk ke dalam beras untuk dimasak.
  3. Rasa sedap makan buah-buahan yang dicuci dengan air pH 11.5 seperti anggur, buah tomato kecil, mata kucing dan strawberi yang banyak diseliputi racun dan bahan kimia.
  4. Jimat kos perubatan ke klinik atau hospital. Lazimnya senantiasa sihat kecuali sekali sekala ke sana.
  5. Mudah tidur dan senang bangun apabila menjadi pengamal minum air sihat. Tidur puas dan bangun dalam keadaan segar. Tidur betul-betul tidur!

  6. Peluang anda bersedekah atau berkongsi air sihat kepada ahli keluarga yang sakit. Perasaan hidup lebih bahagia apabila sering bersedekah.
  7. Ceria rumah tangga dengan senyuman. Kurang stress dan ceria.
  8. Berpeluang menjana pendapatan apabila ada orang ingin memiliki mesin di bawah anda. Apabila anda install mesin secara sah dan ada id, bermakna ada diberi lesen mengedarkan produk ini sepanjang hayat.
  9. Wajah kulit muka awet muda dan kurang jerawat. Mesin ini menghasilkan anti oksidan yang tinggi sehingga -ORP 1,200 untuk mesin Leveluk K8. 
  10. Mengatasi masalah saraf apabila kaki direndam lebih 60 minit setiap minggu dengan air pH strong kangen pH 11.5.
  11. Masalah gout dapat diatasi jika amal minum kW secara istiqamah. Gout biasanya dihadapi oleh suami dan lelaki yang malas minum sihat dan suka air berkarbonat.
  12. Berpuasa di siang hari dalam keadaan tenang. Zero gastrik. Best kan?
  13. Perut kurang kembong lagi apabila makan pulut, ubi kayu, donat dan lain-lain.
  14. Minum air kopi dengan kW lebih lemak dan sedap diminum. Boleh tidur seperti biasa.  
  15. Masalah resedung dapat diatasi dengan disedut tiga kali dengan anti septik kW pH 2.5 dan dikumur di awal pagi dan sebelum tidur beberapa kali. Hal ini berlaku kepada anak perempuan saya sendiri. 
  16. Rabun mata tidak cepat bertambah. Tak perlu kerap tukar cermin mata. Ini berlaku kepada saya sendiri dan anak-anak. Saya pun mula perasan hal ini.
  17.  Alhamdulillah penyakit-penyakit kronik dapat dihindari walaupun sudah berusia. Minta dijauhi dengan pertolongan Allah Taala.
  18. Mudah bersalin bagi wanita mengandung. Mengandung dalam keadaan yang lebih selesa.
  19. Bayi yang dilahirkan kurang ragam penyakit dan kulit cantik. 
  20. Masalah fibroid dapat dikurangkan yang berlaku kepada perempuan.
Moga perkongsian bermanfaat kepada pembaca penulisan ini. Ditulis oleh penulis sendiri berdasarkan pengalaman dan pemerhatian yang jujur dan ikhlas.

Yang pasti kangen water bukan ubat. Yang menyembuhkan Allah Taala.


Hj Abdul Salam
KMS CENTRE 

#kangenwatermalaysia
#gayahidupsihat
#pengalamansendiri
#gayahidupsihat


Comments

Popular Posts