Mahalnya Mesin Kangen!


Ulasan :
  1. Ya mahal harga untuk orang yang tak tahu harga atau nilai manfaat mesin kangen.
  2. Ya mahal untuk orang yang membandingkan dengan harga filter air. Filter air untuk menghasilkan air bersih, manakala mesin kangen untuk menghasilkan air bersih dan air sihat.
  3. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Ketahanannya lebih 25 tahun jika diservis dengan betul. Jika filter air sejuk panas 6-7 tahun sahaja.
  4. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Ia menghasilkan 5 jenis air, jika filter air hanya menghasilkan satu jenis air sahaja.
  5. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Ini produk international, bukan pemasaran di Asia sahaja. Di benua Eropah pun ada, di benua Australia pun ada. Kini mula bertapak di benua Afrika. 

  6. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Jika kita miliki mesin ini secara berdaftar, kita diberi id (lesen) untuk menjadi usahawan Enagic yang boleh menjana pendapatan. Hal ini jika kita atau ahli keluarga berminat untuk menjadi usahawan.
  7. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Boleh bayar bulanan. Banyak bank di Malaysia dah mula menawarkan pembiayaan 12 bulan - 60 bulan. Termasuk CIMB, MAYBANK, PUBLIC BANK, STANDART CHARTED BANK, BSN dan lain-lain. 

  8. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Airnya boleh buat pahala bersedekah atau berkongsi. Pasti ramai orang suka refill.
  9. Tidak mahal, mesin kangen harga berpatutan. Mesin kangen boleh digunakan untuk produk komersial, industri ternakan ayam, lembu dan lain-lain.
  10. Tak kenal, maka tak cinta. Kalau dah kenal dan jatuh jatuh cinta, insyaallah persepsi anda berubah. 
  11. KMS CENTRE doakan anda memilikinya pada masa depan. Mungkin anak-anak atau mentua anda memilikinya.  
KMS CENTRE 
011-20979928

Comments

Popular Posts