Motivasi Hujung Minggu Bagaimana Nak Miliki Mesin Kangen

Ada orang tak mampu miliki mesin kangen sebab tak cukup wang untuk memilikinya. Ada orang mampu dan banyak wang tapi belum yakin manfaat air kangen atau rasa harga mesin tinggi sangat. Ada orang mampu miliki wang tapi memiliki mesin ini bukan prioriti dalam kehidupan. Ada orang mampu miliki mesin tapi pasangannya masih ragu kebaikan air ini.

Yang bestnya ada orang tak cukup wang tapi mampu memiliki mesin Leveluk K8. Lagi best... ada orang tak cukup duit tapi mampu menjana wang kemudian memiliki mesin ini. Anda di kategori mana?

Hendak seribu daya dan tak berminat 1001 alasan. Di sini beberapa saranan ringkas untuk anda yang memang berazam memiliki mesin kangen yang paling berharga ini;
  1. Minum dulu air kangen 21 hari 2-3 liter setiap hari terutama daripada mesin K8 sebelum memilikinya. Boleh refill daripada pemilik mesin kangen yang anda kenal atau berdekatan dengan rumah anda. Ada rezeki boleh dapat percuma di awal kali pertemuan. Biasanya orang ada mesin kangen adalah baik hati dan pemurah.
  2. Selalu hadir ke pusat kangen di tempat berdekatan kediaman anda. Join event yang diadakan secara berlapang dada. Belajar dan terus belajar keunikannya. 


  3. Individu yang ada kemahiran menjual amat baik jika memiliki mesin kangen. Individu yang sabar dan tekun boleh buat duit dengan memiliki mesin ini. Join event yang dianjurkan oleh usahawan kangen distributor. (Petua, kalau nak buat bisnes pilihlah mesin Leveluk K8.)
  4. Model "Takorie" diperkenal oleh pihak Enagic Jepun untuk mereka yang tak cukup duit tapi benar-benar ingin memiliki mesin kangen dan berminat nak jadi usahawan kangen yang cekal dan rajin. Tak perlu wang dari poket sendiri tapi yang perlu ialah rajin join seminar mingguan kangen dan belajar kemahiran menjual. Sabar sedikit masa untuk memilikinya.
  5. Bagi golongan yang ada kad kredit dan boleh control kewangan diri dengan baik disyorkan memiliki dengan kad kredit. Zero interest. Zero deposit. Yang terkini CIMB boleh membiayai sehingga 60 bulan tanpa deposit. Jika Leveluk K8 hanya rm3xx.00 sahaja sebulan.


  6. Bagi pasangan yang masih ragu-ragu boleh menjemput kami atau agent berdaftar Enagic yang diyakini untuk membuat home demo di premis kediaman sendiri. Jemput ahli keluarga untuk lihat sendiri dan tanya apa sahaja yang terbuku di fikiran tentang produk dan lain-lain.
Semoga perkongsian ini memberi peluang kepada mereka yang berminat untuk memiliki mesin kangen dengan mudah. Dan dapat membantu pemahaman kita tentang mesin kangen dari sudut manfaatnya secara maksimum.

Terima kasih

KMS CENTRE
011-20979928

#kangenwatermalaysia
#motivasi
#pelaburankesihatan
#gayahidupsihat
#smartbelanja

Comments

Popular Posts