Aplikasi Berfikir Di luar Kotak



  1. Tak semua orang boleh menerima inovasi seperti teknologi ioniser. Sebab benda ini baru di Malaysia walaupun di Jepun sudah 50 tahun. Masuk ke Malaysia bermula tahun 2012 dan bertapak di Mid Valley KL. Kini penerimaan mula diakui. Di peringkat awal penuh dengan sindiran dan tohmahan. Hanya yang tahan minda terus memiliki produk ini. Orang yang bermentaliti kejuruteraan dan teknologi terkini mudah menerima kehadiran produk Enagic yang yang berfikir jauh ke hadapan.
  2. Ramai orang fikir mesin ini mahal untuk golongan kayangan sahaja. Berdasarkan pemerhatian saya sejak 2016-2023, tidak semestinya. Orang biasa pun ramai yang memiliki. Orang bijaksana akan dapati mesin ini murah jika dikaji manfaat kepada kesihatan diri dan keluarga. Tahan lebih 25 tahun jika diservis dengan baik. Jimat kos kesihatan ke klinik dan hospital.
  3. Hakikatnya memiliki mesin ini melalui saluran yang betul boleh membantu kewangan dan menjadikan kita sebagai usahawan jika berminat. Ini produk internasional dan diguna hari-hari.
  4. Ramai orang berfikir sejuk panas adalah syarat utama bagi filter air. Biasanya filter ada sejuk panas dijangka tahan hanya 6 - 7 tahun, lepas itu rosak dan kena beli set filter baru. 
  5. Tak ramai orang berfikir bahawa air kangen yang fresh tinggi anti oksida sehingga -ORP 1,200. Untuk mengekal anti oksida tak perlu dipanaskan airnya.
  6. Tak ramai orang tahu keunikan air kangen ialah bersifat micro cluster yang halus. Bukan sekadar menghilangkan dahaga, bahkan membersihkan usus-usus yang kotor.
  7. Pernahkan anda terfikir mesin ini menghasilkan lima jenis air? Boleh menghasilkan strong asid, beauty water,clean water,  kangen water dan strong kangen. Unik dan unik mesin kangen ini... strong asidic pun boleh dihasilkan! luar biasa teknologi.
  8. Terfikirkah anda mesin ini telah dimanfaatkan oleh banyak hospital di Jepun. Kadangkala kita tak perlu terlalu kritikal sehingga sukar menerima teknologi terkini.
  9. Terfikirkah anda mesin ini telah dimanfaatkan oleh ladang ayam seperti di Terengganu dan menjimatkan kos ternakan dan menguntungkan.   https://youtu.be/Sucq2s7SADQ?si=sWGr7RcGV8NXiAx2
  10. Terfikirkah anda mesin ini telah dimanfaatkan oleh pemiliknya untuk dikongsi air sihat sebagai hadiah atau sedekah. Ramai orang suka pemberian air ini.
  11. Terfikirkah anda bisnes mesin ini mendapat skim persaraan apabila sampai peringkat 6A2-3. 
  12. Terfikirkah anda bisnes mesin ini dapat diwarisi kepada ahli keluarga.
  13. Antara produk terkini Enagic yang amat bermanfaat ialah Em-Guarde. Produk mengatasi masalah air dah setel, kini Enagic fokus kepada penyelesaian masalah gelombang elektromagnet yang melanda dunia dari bayi dalam kandungan sehingga ke warga emas.
Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada kesihatan manusia sejagat. Water filter yang ada di rumah kita dah baik, namun kita perlu memiliki teknologi yang lebih baik lagi demi kesihatan sekeluarga.


KMS CENTRE
011-20979928

#kangenwatermalaysia
#enagicmalaysia

Comments

Popular Posts