Syoknya Memiliki Mesin Kangen

Sudut Motivasi:
  1. Mesin kangen lebih utama untuk orang biasa-biasa sahaja. Orang kaya terpulang, sebab orang kaya apabila sakit boleh pergi ke hospital yang mahal-mahal. Betul atau salah?
  2. Mesin kangen lebih utama untuk orang biasa-biasa sahaja. Sebab ia boleh menjana pendapatan. Kita boleh mendapat permit untuk mengedar mesin ini kepada orang lain. Tanpa stok di rumah atau premis kedai. Betul atau salah?
  3. Mesin kangen lebih utama untuk orang biasa-biasa sahaja. Join bisnes ini akhir kemuncak kejayaan boleh bersara dengan pendapatan USD 5 ribu. Bukan mudah tetapi boleh dicapai. Ini bukan skim cepat kaya. Ini juga bukan skim piramid.
  4. Setakat ini kebanyakan pemilik mesin ini terdiri daripada mereka yang berfikir luar kotak kebiasaan. Anda join dengan group ini, bestkan? Mungkin mereka engineer yang gemar teknologi baru dan mungkin golongan ushawan internasional seperti Bill Gates dan lain-lain yang banyak mengkaji. 
  5.  Mesin ini boleh tahan lebih 25 tahun jika diservis dan dijaga dengan baik. Menjimatkan perbelanjaan dan tak perlu tukar setiap 6 tahun sekali.
  6. Hari-hari boleh sedekah air dan menjana pahala jika ikhlas ingin membantu. Berdasarkan pengalaman 90 peratus akan menerima dengan hati yang gembira.
  7. Mudah tidur dan mudah bangun pagi. Bestkan? Ini pengalaman peribadi, pengalaman anak-anak dan kawan-kawan yang mengamalkan minum air ini. Yang best lagi anak-anak nak bangun pagi ke sekolah mudah diuruskan. Bangun dalam keadaan segar dan puas tidur. 

KMS CENTRE
011-2097 9928

Comments

Popular Posts