Cerita Pagi Tadi

Pagi ini Sabtu 28/10/2023 saya bertugas jaga KMS Centre. Bermula 10am - 1pm. Ke KMS Centre selepas urusan ibu berumur 83 tahun dah setel ... sarapan, mandi dan ke bilik air. Ibu kandung antara aset yang paling berharga di dunia ini selain isteri, anak menantu dan cucu, ilmu, iman, hidayah dan amal soleh. 24 jam full time jaga ibu Alhamdulillah.


Antara yang nak sample air sihat ini...

1. Pesakit kanser usus. Minta penerangan cara minum dan demo saintifik kebaikannya.

2. Individu yang nak rendahkan kolestrol dan darah tinggi. 6 tahun dulu pernah minum air ini. Mudah bersalin dan kulit baby cantik. Juga minta buat demo saintifik kebaikannya. Dulu balik ke Kluang Johor tak jumpa air ini kerana jaga ayah yang uzur. Alhamdulillah kini berjumpa semula air kangen.

3. Ada juga yang minum untuk terus sihat walaupun sihat. Mudah tidur dan mudah bangun pagi serta jarang pergi ke klinik kecuali sakit.

4. Ada juga yang datang kerana rasa selesa badan minum air ini. Ingin awet muda dan wajah cantik dengan menggunakan air pH 6.0 beauty water. Selalu minum air kangen, kini nak spray dengan beauty water sekali.

Catatan Penting;
  • Kangen water bukan ubat tetapi ia banyak membantu gaya hidup sihat.
  • Core bisnes KMS Centre ialah install mesin kangen dan servis deep cleaning. 
  • Prinsip kami ialah membantu seramai mungkin masyarakat yang sakit dengan mencari air yang terbaik setakat ini selain air zamzam.
  • Setakat ini antara paling rendah bayar bulan bank offer skim pembiayaan tanpa interest melalui kad kredit ialah CIMB untuk memiliki mesin kangen.


  • Nasihat saya jika mampu milikilah mesin yang amat bermakna untuk kesihatan kita. Saya dah memilikinya sejak 2016. Walaupun kami ada klinik sendiri tapi tetap memiliki mesin ini demi gaya hidup sihat. Anda bagaimana?

KMS CENTRE
011-2097 9928

#kangenwatermalaysia
#sayanaksihat
#ceritapositif
#airsihat
#kitajagakita
#kanserusus
#kolestroltinggi
#medikliniksyifa
#darahtinggi
#mudahbersalin
#cantik


Comments

Popular Posts